פרצופם המזוהם של רשויות הרווחה – עו”ד רונית וינגרטן – ב”כ יועץ משפטי משרד הרווחה

Spread the love

פרצופם המזוהם של רשויות הרווחה – עו”ד רונית וינגרטן – ב”כ  יועץ משפטי משרד הרווחה

יוני 2012 – מדובר באמא לורי שם טוב אשר אינה רואה את ילדיה בני 7 ו- 9 שנים מזה כ- 4 שנים. בחודשים האחרונים ניתן לאמא להיפגש אחת לשבוע באמצע היום עם בנה הקטן במרכז קשר לשעה אחת.

האם ביקשה מרשויות הרווחה להיפגש גם עם בנה הבכור, ושהמפגשים יהיו בשעות נוחות יותר אחר הצהריים על מנת שתוכל לעבוד לפרנסתה במשך היום. רשויות הרווחה מתחמקות ומערימות קשיים לאורך כל הדרך.

עו”ד רונית וינגרטן – פרצופה המזוהם של רשויות הרווחה

הגדילה בהתנהגותה האכזרית והמכוערת עו”ד רונית וינגרטן ב”כ היועץ המשפטי משרד הרווחה במכתב ששלחה לשופטת שטופמן (האמא ערערה למחוזי כדי לראות את ילדיה) בו כתבה: “משרד הרווחה אינו צד אף לערעור אשר הוגש ולהליך המתנהל כיום בפני בית המשפט דנן… מתבקש בית המשפט הנכבד למחוק את משרד הרווחה ועיריית רמת גן כמשיבים בהליך“.

רשויות הרווחה אחראיות ומחויבות להסדרי ראיה בין הורים לילדים. לשם כך יש פקידי סעד לסדרי דין ומרכזי קשר בכל רשות מקומית. בנוסף יש פקיד סעד לסדרי דין מחוזיים, ראשיים, ועוד מומחים ומטפלים. משרד הרווחה מקבל מהמדינה תקציבי עתק, ומתרומות לטיפול בענייני הסדרי ראיה.

תגובתה של עו”ד רונית וינגרטן לנער את רשויות הרווחה מטיפול בענייני הסדרי ראיה מדיף ריח מזוהם של שנאה, שיקולים זרים, והטלת מכשולים ביורוקרטיים ותו לא.

רשויות הרווחה הם אלו שלפני ארבע שנים הוציאו בכפייה את ילדיה של האמא לורי שם טוב מחזקתה. עו”ד רונית וינגרטן חושפת את האכזריות ושרירות הלב של כל הגורמים ברשויות הרווחה המונעים מהורים להיפגש עם ילדיהם ואח”כ טוענים שהם לא צד בעניין. גורמים טפילים אלו מקבלים משכורות עתק ופועלם מכוון לסחר בילדים.

אין פלא מדוע ילדים עוברים התעללות קשה ונאנסים במשפחות אומנה ופנימיות ודמם הפקר.

ראו את מכתבה הבזוי האנרכיסטי והמתנער של עו”ד רונית וינגרטן – ב”כ יועץ משפטי רווחה:

פרצופם המזוהם של רשויות הרווחה – עו”ד רונית וינגרטן – ב”כ יועץ משפטי משרד הרווחה


 קישורים:

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=YlzH0W3YeS8]

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

3 thoughts on “פרצופם המזוהם של רשויות הרווחה – עו”ד רונית וינגרטן – ב”כ יועץ משפטי משרד הרווחה

  1. כל הכבוד למר יאיר תיבון מנכ”ל עמותת הקשב”ה התונעה לקידום שוויון בהורות על שנחלץ לעזרת האמא לורי שם טוב הצדיקה שכולם צריכים להחלץ לעזרתה במאבקה להחזרת שלושת ילדיה שנחטפו על ידי מפלצות פקידות סעד סדיסדיות עבריניות חולות נפש שהרסו והחריבו את חייהם של משפחת חביבי ועוד משפחות שחייהם נהרסו והוחרבו על ידי פקידות הסעד ונציגהם.

    1. ימח שמם ושם זכרם של הפושעים הרצחניים ביותר בעולם שאת ילדך גזלו והרסו והחריבו את חייו של בנך שכעת נוקם במדינה הנאצית מדינת ישראל מי יתן ואלוקים ינקום את נקמתך ונקמת ילדך בפושעים הנאצים מטעם שלטונות מדינת ישראל הנאצית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות