עצרת מחאה מול ביתה של השופטת טובה סיון מנתקת ילדים מהוריהם

Spread the love

עצרת מחאה מול ביתה של השופטת טובה סיון, מבית משפט לענייני משפחה תל-אביב.

שופטת זו אחראית על ניתוק בין ילדים להוריהם, ללא קביעת הסדרי ראיה שנים ארוכות.

המחאה תתקיים מול ביתה של השופטת טובה סיון: ביום שלישי 26.6.12 שעה 18:00

ברחוב ז’ בחשון 29, רמת השרון.

כנגד השופטת המנתקת ילדים מהוריהם הצטברו תלונות, המעידות על אובדן אמון הציבור במערכת המשפט. 

כך נכתב בעיתון ‘הארץ’:

http://www.haaretz.co.il/misc/1.1280448

נגד השופטת טובה סיוון מבית המשפט לענייני משפחה ברמת גן נמצאו שתי תלונות מוצדקת.

התברר שהיא מינתה כמה פעמים עורכת דין שייצגה אותה בעבר, למנהלת עיזבון ולמגשרת בתיקים שהיו בטיפולה.

במקרה אחר מינתה השופטת סיוון עורך דין שהוא בעלה של שופטת אחרת בבית המשפט לענייני משפחה ככונס נכסים בתיק. השופטת ננזפה בידי הנשיא ברק.

טובה סיון ממנה כונס – בעל של חברתה:

http://www.news1.co.il/Archive/001-D-99282-00.html?tag=06-26-35&au=True

בית משפט מנע עדותה של השופטת חנה רוטשילד, קובץ pdf


השופטת מארק, מביהמ”ש השלום בת”א, סירבה לבקשת עורכי דין לזמן לעדות בורר ושופטת, לשם בירור גובה שכר טירחה שהגיע להם

לאחר כתבת תחקיר של מרדכי גילת, שפורסמה לאחרונה ב”ידיעות אחרונות” ובה נטען בין היתר, כי השופטת טובה סיוון, מביהמ”ש לענייני משפחה בר”ג, מינתה באופן שיטתי את עו”ד דידי רוטשילד, הנשוי לחברתה השופטת חנה רוטשילד, ככונס נכסים, עולה היום שוב שמה של השופטת רוטשילד לכותרות.

השופטת דליה מארק, מביהמ”ש השלום בת”א, דחתה אתמול (ב’ 24.4.06) את בקשתם של עורכי הדין דידי רוטשילד ויעקב שקד לזמן לעדות את השופט (בדימוס) יעקב שמעוני, שכיהן כבורר בפרשת בוררות שבה הם תובעים שכר טירחה מלקוחם. כמו-כן, דחתה השופטת מארק את הבקשה לזמן לעדות את אשתו של עו”ד רוטשילד, השופטת חנה ריש-רוטשילד.

ראשיתה של הפרשה בהליך בוררות שבו ייצגו עורכי הדין את משה ארליך. בין הצדדים התגלעה מחלוקת בשאלת גובה שכר הטרחה והם פנו לבית המשפט.

לטענת עורכי הדין בינם ובין ארליך גובש הסכם שכ”ט בע”פ, לפיו התשלום ייעשה על-פי תעריף שעות בסך 150$ +מע”מ עבור כל שעת עבודה, כאשר הסכום מגיע לסך 174,268 ש”ח. ארליך, אשר טען כי אין באפשרותו לשלם, חתם בדצמבר 2003, לטענת התובעים, על מסמך
ובו הוא מודה בחוב.

לשם הוכחת היקף עבודתם והזמן שארכה, ביקשו התובעים מביהמ”ש לזמן לעדות את השופט שמעוני שהיה הבורר, וכן את השופטת רוטשילד – אשתו של עו”ד דידי רוטשילד.

בתצהיר שהגישו לביהמ”ש כתבו המבקשים: “כתב הסיכומים נכתב בחלקו בביתנו שלי ושל כב’ השופטת ריש רוטשילד, כאשר כב’ השופטת ששהתה בביתה, היתה עדה לעריכת כתב הסיכומים, ולנוכחותו של הנתבע, בלוויית ארגזים של ניירת, מסמכים וכתבי בית דין שהובאו לבית ע”י הנתבע”.

ואולם, השופטת מארק לא התרשמה מטיעוני הבקשה ודחתה את זימונו של הבורר כעד: “הכלל הנהוג הוא כי רק במקרה מיוחד, יתיר בית המשפט להזמין בורר כעד, ולחשפו לחקירת הצדדים… התובעים לא שכנעו בבקשתם ובתצהיר התומך בה, כי זהו ‘המקרה המיוחד’ בו יתיר בית המשפט להזמין את הבורר כעד, לחשוף אותו לחקירת הצדדים ולנהוג בו כאילו היה צד לדיון בבית המשפט”.

בנוסף, נדחתה גם בקשת זימונה לעדות של השופטת רוטשילד, כאשר השופטת מארק מוסיפה את הדברים הבאים: “באיזון שבין חובת חשיפת האמת והגינות ההליך השיפוטי ולבין הערך של ההגנה על מעמדו של בית המשפט, אי תלותו והבטחת אמון הציבור בו, מאידך-גיסא, גובר האחרון”.

המדיניות של טובה סיוון היא מתן סמכויות סטטוטוריות לפקידים ברשויות מקומיות (פקידי סעד) שלא ניתן לערער על החלטותיהם ואין מאחוריהם שום דבר, ומנהלים את ענייני המשפחה בדלתיים סגורות ללא סדרי דין וללא דיני ראיות.

 

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

4 thoughts on “עצרת מחאה מול ביתה של השופטת טובה סיון מנתקת ילדים מהוריהם

  1. המרושעת השופטת השטנית טובה סיון ילידת גרמניה הנאצית הושמדה מהעולם בעקבות הפשעים שלה בעם היהודי.טפו עליה טמאה זקנה רקובה שנשמתה תיהיה בגהנום לעד ולא תיכתב בספר החיים לתחיית המתים.

    1. Like like like אני איתך .אתה צודק כלכך כי גם אני אכלתי אותה ממנה. מי שעושה רע לבריות ובמיוחד אדם שנמצא בעמדת מפתח ומנצל את זה לתועלתו והנאות האישית שיצפה שיקבל את עונשו במוקדם או במאוחר. 👍👍👍👍👍

    2. Like like like אני איתך .אתה צודק כלכך כי גם אני אכלתי אותה ממנה. מי שעושה רע לבריות ובמיוחד אדם שנמצא בעמדת מפתח ומנצל את זה לתועלתו והנאות האישית שיצפה שיקבל את עונשו במוקדם או במאוחר. 👍👍👍👍👍

  2. השופטת טובה סיוון היא חלאת המין האנושי ויש להקיא אותה מבית המשפט ומכלל החברה!!!! היא השטן בהתגלמותה היא קרימינאלית בחסות החוק הנותנת גיבוי ותמיכה לאנשים כמותה! בושה שיש כאלו שופטים בארץ במקום לקבל הגנה לאנשים חסרי ישע וחפים מפשע אנחנו האנשים שנגררים לבתי המשפט בגלל אנשים מטורפים תאבי בצע שמקבלים גיבוי מהחוק ,מבית המשפט ,טובה סיוון המאפשרת להם המשיך בדרכם הנפשעת במקום לעצור אותם. אני מתביישת לחיות במדינה כזאת ואם היה נשאר לי כסף בגלל הקנסות שהטילה עלי השופטת הנפשעת טובה סיוון כבר לא הייתי כאן בארץ. גועל נפש !!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות