דביל השנה שר הרווחה משה כחלון

Spread the love

את אות דביל השנה לשנת 2012 העניק העיתון היוקרתי Moron (דביל) לשר הרווחה משה כחלון.

למרות ששנת 2012 עדיין לא הסתיימה, העיתון החליט להקדים את מתן התואר, מאחר וציון הדביליות של השר כחלון הגיע לרום כל כך גבוה, כך שהפער שנוצר בינו לבין המקום השני לא ניתן לסגירה עד סוף השנה.

אות דביל השנה ניתן לכחלון בשל כשלונו החרוץ בטיפול בבעיית חונטת העובדים הסוציאליים שממשיכה לגרום נזקים לציבור אזרחי מדינת ישראל בכל מישור אפשרי, במיוחד במישור של הריסת משפחות, וחטיפת ילדים ממשפחותיהם.

כידוע לכם משה כחלון הוא ממשפחה ברוכת ילדים ממוצא טריפוליטאי, גדל במקור בשכונת הסלבס גבעת אולגה (המקבילה הישראלית לשכונת בוורלי הילס). למרות שגר בשכונה מוכת פשע, עוני ואבטלה, לא טרח מר כחלון במסגרת תפקידו כשר הרווחה להפעיל מהלכים שישפרו את המצב החברתי והסוציו אקונומי של תושבי המדינה. נהפוך הוא, בקדנציה שלו חלה הידרדרות קשה בתפקודו של משרד הסעד הידוע לשמצה.

משה סילמן שהצית עצמו והלך לעולמו סימל במאבקו החברתי את קריסתה של מדינת הרווחה בעידן משה כחלון, שר הרווחה הכושל ביותר מאז הקמתה של מדינת ישראל.

כאן בתמונה למטה, משה כחלון עם שני חבריו הטובים, הרודן מועמר קדאפי וראש ממשלת איטליה, רודף השמלות סילביו ברלוסקוני.

מקור בכיר מסר למערכת האתר כי מועמר קדאפי ששמע על קבלת האות היוקרתי, התהפך בקברו לצד השני כדי לא לחטוף פצעי לחץ מאחר ומעמד הזה הלחיץ אותו מאד, וברלוסקוני התנזר שעתיים מנשים כדי לאכול בניחותא את המפרום והקוסקוס מעשה ידיו של כחלון.%d7%90%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%91%d7%99%d7%9c-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות