בשם טובת הילד גנבו לנו את הילד

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-7PY

אזרחים יקרים. לעולם אל תאמינו לעובדי רווחה. לעולם אל תבטחו בהם. מדובר באנשים מסוכנים ביותר שכל מטרתם היא לפרק משפחות על מנת ליצור לעצמם תכולת עבודה מלאכותית. פקידת סעד ראשית חנה סלוצקי אף הודתה כי אין לתת אמון בעובדי רווחה. היא הבהירה כי מטרת עובדי הרווחה היא ליצור אמון מזויף עם האזרחים ואחר כך להפר את האמון עימם, הנה כאן עדותה בסרטון הזה.

להלן סיפורה של משפחה אתיופית שבנם עומד להיחטף לאימוץ ע”י השירות למען ההתעללות בילד. אם אתם נתקלים ברחוב או בכל מסגרת אחרת במשפחות לבנות שהולכות עם ילדים אתיופיים, דעו לכם כי רבים מהם נחטפו לאימוץ כפוי בניגוד לרצון משפחתם הביולוגית ובניגוד לאמנת זכויות הילד הבינלאומית:

אחותי חלתה לפני כשבע שנים בסכיזופרניה. לפני כשנה וחצי נולד לה בן מתוק להפליא, שירותי הרווחה הוציאו אותו מחזקתה.

ביקשתי לאמצו דרך הרווחה בעיר ולאחר מכן גם מהשירות למען הילד, אך אלו אמרו לי כי אין לי את האפשרות לעשות זאת כיון שאינני נשואה, לפני כארבעה חודשים התברר לי כי יש לי את הזכות ולא רק זאת, אלא שפקידת הסעד הייתה מחוייבת לבדוק אם מישהו מבני המשפחה יכול לאמצו, ולא עשתה כן.
מייד לקחתי עו”ד והגשתי בקשה בבית המשפט לאמצו, ובתאריך ה-25.06.12 ידון ביהמ”ש לראשונה בבקשה.

בדיקת מסוגלות הורית – ניגוד אינטרסים
ביהמ”ש הפנה אותי לבדיקת מסוגלות הורית בשירות למען הילד (ניגוד עניינים מובהק!!!) ואלו נתנו חוו”ד כי למרות התרשמותם לגביי ולגבי בין זוגי וכי אין להם ספק כי אנו נהיה הורים טובים ומטיבים, הם לא ממליצים להעתר לבקשתי מאחר ויש לנתק את הילד מאימו עקב מחלה, וכי יש אפשרות שלא תתן לנו לגדלו באופן שיהווה ביטחון לילד, וזאת על אף שאחותי חזרה מספר פעמים על הסכמתה שהילד יעבור לאימוץ אצלי ומתנגדת בתוקף לשלוח אותו לאימוץ במשפחה זרה.
ההסכמה שלה אינה ויתור על בנה, להיפך, היא רוצה לוודא כי הוא אכן נמצא בידיים טובות ואצל אדם שהיא סומכת עליו שיעניק לו את האהבה לה הוא ראוי (אין אהבה שתשווה לאהבת אדם שהוא בשר ובשרך).

חשוב לציין כי השירות למען הילד, אותו גוף שבחן את מסוגלותי הוא שרוצה ועתר לביהמ”ש להכריז על הילד כבר אימוץ ולשלוח אותו לאימוץ סגור.

חשוב לציין כי בתסקירים שנמסרו מפקידת הסעד, אשר מבקשת להכריז על הילד כבר אימוץ, ישנם שקרים חוזרים ונשנים לגבי בקשתי לאמצו בתחילת התהליך, כשרק יצא מביה”ח (אשר אוכל להוכיחם כשקר) וכן השמטת דברים חשובים שנאמרו בזמנו.

אני לא האמנתי כי פקידת הסעד, שבזמנו נתנה לנו להאמין כי היא תומכת בנו ואף שמתי את ראשי על כתפה ובכיתי, תתקע לנו סכין בגב.

פקידת הסעד הבטיחה כי במידה ואחותי תשתף פעולה ותקבל טיפול תרופתי ותקפיד ללכת למעקב אצל פסיכיאטר, היא, פקידת הסעד, ובכלל השירות למען הילד יסייעו לנו בהחזרת הילד למשפחתו וילוו אותנו בתהליך קבלתו.

אחותי כבר שנה וחצי לוקחת טיפול תרופתי ומקפידה ללכת למעקב אצל פסיכיאטרית ואף יוזמת פגישות ומדווחת על מצבה גם מעבר למפגשים.

ניצלו את התמימות שלנו, את חוסר הישע בו היינו, את חוסר הניסיון ואת העובדה כי אין לנו ידע בתחום.
ניצלו את האמון שנתנו בשירותי הרווחה ופשוט לקחו לנו את הילד מבין האצבעות.

לא האמנתי ולא הייתי מאמינה שדברים כאלה קורים בארץ שלנו במדינה מפותחת ונאורה.
אם אני הייתה קוראת את הסיפור הייתי חושבת שזו בדייה.
אך המציאות גדולה מכל דמיון.

בשם “טובת הילד” שירותי הרווחה מבצעים סחר בילדים, לוקחים ממשפחות מיעוטי יכולת (לאו דווקא כלכלית) ומוסרים למשפחות חזקות.
משפחה שרוצה לאמץ ילד מחכה בין 10 ל-20 שנה לילד, על שירותי הרווחה מופעלים לחצים מצד משפחות אלא שרובן הן משפחות עשירות ( שלא הצליחו להביא ילד לעולם או מעדיפות לאמץ, כל אחת מהסיבה שלה).

היום זה קרה לנו, מחר זה יכול לקרות גם לכם!!!

בתאריך ה-25/06/2012 בשעה 09:00, תתקיים הפגנה מול ביהמ”ש לילדים ונוער בראשל”צ.

אני מבקשת מכל מי שהיא אמא, מכל מי שהוא אבא, מי כל מישהו שהוא אח או אחות, או בן של יגיע לתמוך בנו.
היום זו המלחמה שלי ומחר יכולה להיות של כל אחד אחר.

כתובת בפייסבוק:

http://www.facebook.com/frieutm

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות