מרכז קשר מתכון בטוח להרס בריאותו הנפשית של הילד

Spread the love

מרכז קשר הוא מקום אליו מגיע ההורה שנותק מילדו. במקום זה נפגש ההורה עם הילד לשעה קלה בפיקוח עובדת סוציאלית. הסרטון הראשון מתאר את חטיפת הילד מביתו ע”י פקידת סעד מטעם משרד הרווחה הבריטי אשר הינה עובדת סוציאלית במקצועה.

בסרטון הילד הזועק להוריו שיצילו אותו, אך הוריו עומדים חסרי אונים מול נציגת המערכת הדורסנית הזו – מערכת הרווחה, וכל שנותר להם הוא לתעד את חטיפתו של בנם יקירם, ולכשיגיע לבגרות יוכלו להראות לו את הסרט כדי שיבין שהם לא נטשו אותו אלא נחטף בכפיה בידי עובדים סוציאלים.

מחזות קורעי לב כמו זה המוצג בסרט מתרחשים מדי יום גם במדינת ישראל ואף שופט או מחוקק לא מוכן להרים את הכפפה ולאמר די.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=xpSzkqopP7Y&feature=player_embedded]

 בסרטון השני שצולם במצלמה נסתרת נראה אותו ילד שהוגדר ע”י שירותי הרווחה הבריטיים כילד ש”נמצא בסיכון רגשי” בשל גירושי הוריו. ילד זה נחטף למשפחה אומנת וכאן בסרט הוא נפגש עם אימו במרכז הקשר בו הוא בוכה לאימו כי תיקח אותו הביתה ואף תוקף את העובדת הסוציאלית כי תניח לו. הילד הזה היה פעם ילד מאושר ומאז שהעובדים הסוציאליים נעצו בו את ציפורני הטרף שלהם, הידרדרה בריאותו הנפשית פלאים. היום הוא ילד אומלל, כל כך קטן וכבר רווי בצלקות נפשיות קשות.

הילד הזה היה פעם ילד מאושר ומאז שהעובדים הסוציאליים נעצו בו את ציפורני הטרף שלהם, הידרדרה בריאותו הנפשית פלאים. היום הוא ילד אומלל, כל כך קטן וכבר רווי בצלקות נפשיות קשות.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “מרכז קשר מתכון בטוח להרס בריאותו הנפשית של הילד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות