נפתלי שילה שופט מושחת מינה את ד”ר מאיר לאופר הפסיכיאטר לקבוע הסדרי ראיה בעוד שהאמא כבר ביצעה בדיקה אצל מומחים אותם מינה אף הוא כשהוא משית את כל ההוצאות על האם

Spread the love

השופט המושחת לענייני משפחה נפתלי שילה, חותמת גומי של פקידות הסעד, משוחח איתן על בסיס קבע בטלפון, עשה ועושה הכל כדי לגרום להרס וחורבן המשפחה.

בתיק המשפחה של האמא לורי שם טוב, נפתלי שילה שלח את האמא לעבור אבחוני מסוגלות הורית אצל 8 מומחים שונים, כשכולם ללא יוצא מן הכלל, קבעו שלאמא יש מסוגלות הורית מצויינת.

האמא עברה מסוגלות הורית במכון מייפל, אצל ד”ר שרה יעקב, פסיכולוגית קלינית מומחית שקבעה שהילדים סובלים כתוצאה מהנתק שנגרם מאימם ושהיא ממליצה להשיב את הילדים לאימם. נפתלי שילה, לא קיבל את חוות הדעת של המומחית, וקבע כשם שציוו לו פקידות הסעד ניבה מילנר וסימונה שטיינמץ, כי על האמא לעבור אבחון אצל הפסיכיאטר הנוכל מאיר לאופר.

12.11.2011 חוות דעת מכון מיפל למסוגלות הורית ד”ר שרה יעקב בין לורי שם טוב לבנה אריאל, קובץ pdf

מאיר לאופר פסיכיאטר ארגנטינאי נוכל ורמאי, שקנה את התואר פסיכיאטר בארגנטינה. מדובר בפסיכיאטר שלא בודק את ההורים, וכותב חוות דעת מוזמנות מטעם פקידת הסעד. נפתלי שילה, רצה להצדיק את פשעי פקידות הסעד שניתקו את האמא לורי שם טוב מילדיה בצורה פושעת, ושוחח טלפונית עם הפסיכיאטר.

נפתלי שילה המושחת, השית את הוצאות הבדיקה על האמא, וזאת אחרי שהאמא שילמה מאות אלפי שקלים על אבחונים מיותרים, כדי שתוכל לראות את ילדיה.

האמא הגישה נגד השופט העבריין נפתלי שילה עשרות תלונות לנציב תלונות הציבור על שופטים, שם הטייחנית רונית זמיר, פסקה כי השופט נהג על פי המלצות פקידות הסעד, ולכן אין לבוא אליו בטענות.

קיראו עוד החלטה המנתקת את ילדיה של האמא לורי שם טוב ממנה, ומשיתה על האמא הוצאות אסטרונומיות, כי הנוכל מאיר לאופר גובה מחירים מופרכים שאינם נמצאים במחירון החשכ”ל של משרד הרווחה. מאיר לאופר המושחת דרש מהאמא 52 אלף ש”ח על האבחונים. האמא הגישה בג”ץ שנדחה.

הנהלת בתי המשפט מעסיקה שופטים עבריינים כדוגמת נפתלי שילה, כדי לגרום להרס וחורבן המוסד משפחה, כדי ליצור דור שני לילדים שנפגעים מהמערכת, וכך יש לפקידות הסעד תעסוקה. ילדיה של האמא לורי שם טוב מנותקים ממנה עד עצם היום הזה, ללא קביעת הסדרי ראיה. אין שום סיבה שהאמא לא תוכל לגדל את ילדיה. האמא כשירה, ללא רבב, עובדת, וגידלה את ילדיה עד גילאים 4 ו- 6, אז פרץ סכסוך בינה לבין גרושה, שהוא עבריין מורשע שגרם להוצאת ילדיה ממשמורתה ושליחתם למוסדות הסעד, שם חוו הילדים התעללות פיזית ונפשית והסתה קשה נגד אימם.

כל זה במעורבות אישית של העבריין השיפוטי נפתלי שילה.

נפתלי שילה דוס מתחסד, דתי מזוייף החובש כיפה, ומבצע פשעים מידי יום ביומו נגד הורים וילדיהם. אלוהים רואה את מעשיו ובוכה.

השופט נפתלי שילה בובה על חוט של הרווחה
השופט נפתלי שילה בובה על חוט של הרווחה
החלטה נבזית נוספת של מריונטת הגומי נפתלי שילה המשיתה על האמא לורי שם טוב הוצאות של 52 אלף ש"ח לפסיכיאטר הנוכל מאיר לאופר
החלטה נבזית נוספת של מריונטת הגומי נפתלי שילה המשיתה על האמא לורי שם טוב הוצאות של 52 אלף ש”ח לפסיכיאטר הנוכל מאיר לאופר
החלטה נבזית נוספת של הצורר היהודי נפתלי שילה חותמת הגומי של הרווחה
החלטה נבזית נוספת של הצורר היהודי נפתלי שילה חותמת הגומי של הרווחה

נפתלי שילה פסק שהאמא לא תראה את ילדיה החטופים לאור המלצת פקידת הסעדד. הצורר נפתלי שילה לא טרח לשוחח עם הילדים, ולקח את המלצת פקידת הסעד המושחתת ניבה מילנר כתוצרה מסיני. מדובר בפקידת סעד שקרנית, שהשקר טבוע בדנ”א שלה. היא משקרת בבית המשפט, משקרת בתסקירים ומשקרת את הציבור כולו.

החלטה נבזית נוספת של הצורר היהודי נפתלי שילה חותמת הגומי של הרווחה
החלטה נבזית נוספת של הצורר היהודי נפתלי שילה חותמת הגומי של הרווחה
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות