השופט נפתלי שילה כתב שפקידות הסעד פועלים ליצור הקשר בין האם לקטינים בעוד שבפועל במשך 4 שנים הם קבעו שהאמא לא תראה את ילדיה כולל עד עצם היום הזה

Spread the love

עורכי דין יודעים שכל תיק שנידון בפני השופט נפתלי שילה, הם צריכים את פקידת הסעד לצידם, כי הוא חותמת הגומי של פקידות הסעד. מה שפקידות הסעד אומרות לו – הוא הופך את ההמלצות שלהן לפסק דין. מדובר בשופט מיותר במערכת המשפט, בשביל לשים חותמת על תסקיר פקידת סעד, ולכתוב כמבוקש, אפשר לקחת כל פקיד, ולעשות זאת, או לשים את החותמת באופן אוטומט בתוך הנט משפט.

נפתלי שילה פסק בתיק של האמא לורי שם טוב שילדיה נחטפו ממנה על ידי הצוררת אתי דור דוברובינסקי, פקידת סעד מושחתת שעבדה עם ירדנה נילמן עו”ס גנבת, שיושבת בכלא, ועו”ס דוברובינסקי שלחה את ילדיה של שם טוב למוסד תחת אפוטרופוסתה של הנוכלת נילמן.

נפתלי שילה קבע שפקידות הסעד הארורות מכירות את תיק המשפחה ופועלות לחידוש וייצוב הקשר בין האמא לקטינים. זו יריקה בפרצוף של האמא, שכן פקידות הסעד הללו במשך 4 שנים פעלו לנתק את הילדים מאימם ולא נתנו המלצות לחידוש הקשר, כולל עד עצם היום הזה. נפתלי שילה משקר, דרכו בקודש. כל פעם כשאתם רואים שופט חובש כיפה, תדעו לכם שמדובר בשופט מושחת עד העצם, ואם תתנו לו מעטפה מתחת לשולחן, הוא לא יסרב לקבל אותה.

נפתלי שילה הארור החלטה מריונטית מטעם פקידות הסעד לניתוק האמא לורי שם טוב מילדיה

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות