משמרת מחאה למען שחרורו של האבא דרור צעירי

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-8FJ

דרור צעירי, אזרח ישראלי שומר חוק, נחטף ונעצר על ידי משטרת ירושלים, משום שכל חטאו הוא בהיותו אב לבנות.

בשל סכסוך גירושין החליט בית הדין הרבני לעצור אותו ללא סיבה.

דרור צעירי מוחזק כעת במעצר מנהלי במגרש הרוסים בירושלים, בתנאים קשים עם עבריינים מסוכנים. זאת בניגוד לאמנת זכויות אדם הבינלאומית.

משמרת מחאה למען שחרורו של דרור צעירי תתקיים מחר בשעה 10 בבוקר מול בית הדין הרבני הגדול בירושלים, רח’ המלך ג´ורג 24 ירושלים.

ציבור האבות הגרושים, וכל אזרח שאכפת לו מהידרדרותה של מדינת ישראל לכדי מדינת משטרה אפלה, מוזמן להגיע מחר בהמוניו, ולמחות נגד שחיתות בתי הדין הרבניים ומשטרת ישראל, ולמען שחרורו המיידי של דרור צעירי.

הנה דרור צעירי מנגן לבתו, יום לפני המעצר. הוא לא ידע איזה תבשיל מורעל רוקחים לו הרבנים המושחתים (הקליקו על התמונה כדי לצפות בסרטון):

https://www.facebook.com/photo.php?v=10150474132123221&set=o.210622708975338&type=2&theater

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות