שמאי בקר מכר נשמתו עבור קרדיט בהנהלה. הרשיע אזרח שקרא לשוטר “כלב נאצי” ו”אייכמן” ת”פ 45817-04-15 מדינת ישראל נ’ מרדכי ירחי

Spread the love

לפנינו הכרעת דין לקקנית מעוררת קבס וחלחלה של השופט שמאי בקר. במקום לזכות נאשם, שמאי בקר מרשיע. היה מצופה שיגלה שיקול דעת נורמלי, ויעיף את כתב האישום המיותר הזה לכל הרוחות.

שוטר בשם מרקוביץ, יצא לרחוב לצוד לו קורבנות כדי לרשום להם דוח. השוטר מצא אזרח מסכן והתעלק עליו. לטענתו של השוטר האזרח קרא לו “כלב נאצי” ו”אייכמן”. בהכרעת הדין שמאי בקר מביע זעזוע מהביטויים כאילו שמע אותם בפעם הראשונה, וכאילו הוא נערה בתולה המזדעזעת בפעם הראשונה שהיא רואה איבר מין זכרי. נו באמת. על כאלה שטויות פותחים כתב אישום ומטרידים את כל המערכת? הבן אדם חטף דוח כספי. זה לא מספיק? צריך להכתים ולהעניש את כל האזרחים? לבזבז זמן בבית המשפט, זמן של שוטרים, זמן של פרקליטים וסנגורים על השטויות האלה?

אז נניח שהאזרח אמר לשוטר שהוא כלב נאצי ואייכמן. אז מה? קרה משהו לשוטר? הוא באמת נעלב? השוטר מרקוביץ יודע שתפקידו הוא להתעלק על תושבים מסכנים ולמלא מכסה יומית של דוחות.

השוטר מרקוביץ מבצע תפקיד של מישטור אזרחים כדי לחלוב מהם כסף לממן את המושחתים ששולטים על המדינה, ולכך התכוון האזרח מרדכי ירחי באמירות “כלב נאצי” ו”אייכמן”.

רק לצורך ההשוואה, מכללת “בצלאל” ברמת-גן, איפשרה תליית כרזות המשוות בין  בנימין נתניהו להיטלר. האם הפרקליטות יגישו כתב אישום על הסטודנטית השמאלנית שהשוותה את בנימין נתניהו לאדולף היטלר? התשובה ברורה. בוודאי שלא. במדינת ישראל יש חופש ביטוי, או נכון יותר חופש לשמאלנים. אתרע מזלו הרע של האזרח מרדכי ירחי, שהוא ימני, עם שם מזרחי, והתוצאה היא הרשעה.

את כתב האישום הגישה הפרקליטה עו”ד תמר בר זוהר. כמה חבל שהחזירו את שמאי בקר למערכת המשפט. עם דעות חשוכות כמו שלו, עדיף שישאר בבית.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות