תביעה נגד מאבטחים ברוטלים בבית המשפט העליון: רוני בן שלמה ואורי נהוראי קריספין חטפו תביעה על מניעת כניסה ל”היכל הצדק” ת”ק 23208-12-16 העיתונאית לורי שם טוב נ’ הנהלת בתי המשפט ואח’

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-8Hq

מאבטחי בית המשפט העליון מטרידים את הציבור ואת האזרחים הבאים להיכנס בשערי “היכל הצדק”. מה דינם של מאבטחים ברוטלים העובדים בבית המשפט העליון, ואינם משרתים את הציבור כיאות? תביעה קטנה. ככה יעשה למאבטחים  שפועלים נגד האזרחים באלימות ובריונות בשירות החונטה. התובעת: העיתונאית לורי שם טוב.

מתוך כתב התביעה:

אורי נהוראי קריספין

ביום 6/12/16 סיקרתי את הפגנת האבות הגרושים הזועקים לצדק ושוויון על ילדיהם בהליכי גירושין ופרידה. בין לבין, ביקשתי להיכנס לבית המשפט כדי להגיש בקשה לביהמ”ש העליון, שם מתנהל תיק שהגשתי לפטור מאגרה. המאבטחים רוני בן שלמה ואורי נהוראי קריספין, מנעו ממני להיכנס לתוך מוסד ציבורי ומנעו ממני להגיש כתבי בי-דין, על סמך טענות הזויות ומופרכות, שאני מפרה סדר דין ציבורי, ולפני חודש נכחתי בהפגנה מול בית משפט עליון. מדובר בשקרים. לא נכחתי בשום הפגנה לפני חודש.

למאבטחי בית המשפט אין סמכות למנוע מאזרחית כניסה למוסד ציבורי. אם הם חושבים שאני מפרה סדר דין ציבורי, שיזמינו משטרה, אבל הם לא יכולים למנוע ממני להיכנס. אכן הזמינו לי משטרה, את תומר פנחסי ושוטרת שלא הזדהתה. שני השוטרים יודעים היטב, שאני זכאית להיכנס למוסד ציבורי, וחזרו כמו שהגיעו. בשיא החוצפה של המאבטחים, הם אמרו שעו”ד שלמה, שמסייע לאזרחים לא מיוצגים, יצא אלי החוצה, כדי שאני לא אוכל להיכנס. כמובן שלא הסכמתי לכך.  אחרי המתנה ארוכה של 15 דקות נכנסתי.

רוני בן שלמה

סרטון המתעד אלימות ובריונות מאבטחי בית המשפט העליון

כתב התביעה:

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

One thought on “תביעה נגד מאבטחים ברוטלים בבית המשפט העליון: רוני בן שלמה ואורי נהוראי קריספין חטפו תביעה על מניעת כניסה ל”היכל הצדק” ת”ק 23208-12-16 העיתונאית לורי שם טוב נ’ הנהלת בתי המשפט ואח’

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות