טרנד חדש: שופטות בתי משפט לעניני משפחה מתלוננות במשטרה נגד אבות

Spread the love

משרד המשפטים נמצא בלחץ, תלונת אבות שהוגשה לאו”ם בארה”ב התקבלה. אחד ממגישי התלונה הבולטים הוא האבא גיא שמיר.

הילארי קלינטון מזכירת מדינה ושרת החוץ בארה”ב, סירבה לבקשת מדינת ישראל להעניק חסינות לתביעה  נגד שר המשפטים יעקב נאמן, שר ה’רווחה’ משה כחלון ושופטת בימ”ש עליון עדנה ארבל בארה”ב.

השר יעקב נאמן החליט לתת הוראה לשופטות בית המשפט לעניני משפחה להבעיר את השטח, ולהתייחס לאבות בדיוק כמו לוחמי חמאס.

לאור הגיבוי, שופטות בתי המשפט לעניני משפחה מצאו לעצמן תחביב חדש, להתלונן על אבות במשטרה.

 כך מצא עצמו האבא גיא שמיר עצור – ללא שיש עילת מעצר נגדו – לאחר שמזכירת השופטת אספרנצה אלון הטרידה אותו טלפונית ללא הפסקה – או אז אמר האבא גיא שמיר למזכירה: “שהשופטת תתעסק עם הילדים שלה ותעזוב את הילדים שלי”. בגין התבטאות זו, שנאמרה בסערת רגשות, לאחר שהוטרד טלפונית שוב ושוב על ידי מזכירת השופטת – הגיעה המשטרה ועצרה את האבא גיא שמיר ביום 09.8.12. האבא עצור עד עצם היום הזה – ללא שהוגש נגדו כתב אישום, כש”עילת” המעצר – איומים נגד השופטת…

בינתיים ברשימת הקלון נמצאות אסתר שטיין שופטת בימ”ש לעניני משפחה מראשון לציון, אספרנצה אלון שופטת בימ”ש לעניני משפחה חיפה, והשופטת רבקה מקייס מבימ”ש לעניני משפחה ראשון לציון.

 בשנה שעברה התלוננה טובה סיון שופטת בימ”ש לעניני משפחה רמת גן נגד עו”ד חיים שטנגר שייצג אבות בהליכי גירושין.

שימו לב שהשופטות המתלוננות סובלות מהפרעת אישיות נרקיסיסטית של אדנות ושררה.

 השופטות המתלוננות יודעות שהן צריכות להעיד במשטרה. הן גם יודעות שאם יוגש כתב אישום, הן צריכות להגיע כמו כל אדם אחר ולשבת על כס העדים ולהיחקר.

זה בא כמובן על חשבון זמן שיפוטי של האזרחים. על מנת לגבות מהשופטת המתלוננת עדות צריך אישור של היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, ונשיא בית המשפט העליון גרוניס, ואז באים החוקרים ללשכת השופטת, אשר מארחת אותם.

במקרה של השופטת טובה סיון, מי שהגיש את התלונה הוא מנהל בתי המשפט, אז משה גל, והיום, מיכאל שפיצר, לאחר שטובה סיון כתבה לו ש”כדבר שבשגרה ובמהלך מספר חודשים משתלח בי עורך הדין שטנגר באופן אישי, במסגרת תיק עיזבון המתנהל בפני”.

בגלובס התפרסמה העדות של טובה סיון, אשר יצאה כל כך מגוחכת ועלובה. כך נראית שופטת שטוענת שמאיימים עליה, כאשר אף אחד לא איים עליה. מדובר בשופטת שניצלה מצב להתנער מעו”ד שנמאס לה ממנו. הנה הדברים:

“הרגשתי מאוימת… הבנתי שמדובר באיש לא מאוזן, עורך דין לא נורמטיבי. לא ידעתי למה לצפות עוד ממנו. מה עוד הוא מסוגל לעשות. לפני כמה חודשים אחת מהשופטות בבית המשפט למשפחה ברמת גן, השופטת טלי פרדו, אמרה לי ‘תיזהרי, אני שמעתי מאחד מעורכי הדין שעו”ד חיים שטנגר עומד לחקור אודותיך ושטנגר לא יניח לך'”.

 אני רוצה ש”תחזיקו אותו (את שטנגר) סגור”.

 “כדבר שבשגרה ובמהלך מספר חודשים משתלח בי עורך הדין שטנגר באופן אישי, במסגרת תיק עיזבון המתנהל בפני”.

 “מהרגע שעו”ד שטנגר נכנס לתיק”, “הוא הציף את… אני זוכרת שבפעם הראשונה הוא דפק בדלת הלשכה ורצה לתת לי את הבקשה הראשונה כשהיא כרוכה בעובי של ספר… אני שלחתי אותו למזכירות, ואני מיד אמרתי ‘אוי, שטנגר בתיק’… וגם שמעתי מלפני כן מהעיתונות ששטנגר הוא מגיש בג”צים סדרתי, מגיש תביעות סדרתי. אני יכולה להגדיר את התנהלותו כ’להלך אימים’ – ‘אם לא תעשי כך, יהיה כך וכך”.

“עד כה הוגשו בתיק 58 בקשות, זהו מספר חריג מאוד, ולהערכתי כ-30 בקשות הן של שטנגר וכל אחת מהן זרועה ניסיון להלך אימים על בית המשפט וגם בסוף – איומים. נכון שלאורך כל הדרך התייחסתי לזה די ב… שהאיש נתון בטירוף, לכסף שהוא רוצה להרוויח אם יזכה. בשלב מסוים התחלתי להבין שאי אפשר יותר לשבת בשקט”.

 “לכן ביוני 2010, כשקיבלתי משטנגר בפתח דיון בקשה לפסילתי, שכוללת 143 עמודים מודגשים, כתובים בצורה לא מקובלת, עם חזרה של מספר רב של פעמים… שאני משבשת הליכי משפט, שאני משתפת פעולה עם עו”ד קסוטו שמיניתי אותו לא כדין ובגין האמור הוגשה תלונה למשטרה. בעקבות כל זאת פניתי למנהל בתי המשפט, השופט משה גל, ואמרתי לו טלפונית, שקצה נפשי בהשתלחויות של שטנגר ושאלתי אותו מה לעשות. הוא אמר לי להכניס את הבקשה של שטנגר ולצרף לזה מזכר שלי ושלחתי את זה בדואר פנימי (לשופט גל)”.

“במקביל הגיש שטנגר שלושה בג”צים על החלטות שלי… במקביל שטנגר הגיש תביעה נזיקית בסך שלושה מיליון שקל נגדי והתחיל מסע מטורף שהוא התעקש להגיש את התביעה לבית המשפט באמצעות מזכירה ושאני אחתום על זה שקיבלתי את התביעה, כשהנוהל הוא שיש להגיש תביעה נגד שופט לפרקליטות”.

 שאלה: “כיצד הרגשת בכל החודשים האלה בעקבות ההתנהלות של מר שטנגר?”

תשובה: “חשתי מוטרדת. מאוד לא נעים, כי ציבור ענק קורא את זה”.

שאלה: “האם הרגשת מאוימת מהתנהלותו של שטנגר או מאמירותיו או  ממעשיו?”

תשובה: “מאוימת. אני אגיד לך באיזה מובן. הבנתי שמדובר באיש לא מאוזן, עורך דין לא נורמטיבי, מהעיתונות. מסוג התביעות שהוא מתפרסם בהן והוא זכה בתיק או שניים. הייתי מאוימת רק בדבר אחד – לא ידעתי למה לצפות עוד ממנו.”

שאלה: “האם את מרגישה שההתנהלות שלך מול שטנגר משכה לפסים אישיים”.

תשובה: “ממש. לגמרי”.

שאלה: “למה לדעתך שטנגר מתנהל מולך בצורה כזו?”

תשובה: “בגלל הכסף הרב שנמצא בתיק הזה וגם בגלל היוקרה לזכות בתיק כזה מאוד בעייתי מבחינה משפטית”.

שאלה: “משהו להוסיף?”

תשובה: “אני רוצה להוסיף, כי אחת השופטות בבית המשפט למשפחה, השופטת  טלי פרדו,  אמרה לי לפני כמה חודשים פחות או יותר: ‘תיזהרי, אני  שמעתי מאחד מעורכי הדין ששטנגר עומד לחקור אודותיך ואודות עו”ד  קסוטו, ושטנגר לא יניח לך'”.

שאלה: “כשנאמר לך ששטנגר יחקור עלייך, איך פירשת זאת?”.

תשובה: “זה הצטרף ללא נודע, מה הוא עוד מסוגל לעשות”.

שאלה:  “מה ההתרשמות שלה מאישיותו של שטנגר”?

תשובה: “הוא נראה לי בן אדם שירד מהפסים. העיניים שלו של אדם מטורף. אני  שופטת משפחה 13 שנה. אני כבר יודעת לאבחן. הוא בפירוש אדם מטורף בכל ההתנהלות שלו ובכל מה שהוא כותב”.

שאלה:  “יש לך מה להוסיף?”

תשובה:  “שתחזיקו אותו סגור”.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

9 thoughts on “טרנד חדש: שופטות בתי משפט לעניני משפחה מתלוננות במשטרה נגד אבות

  1. שופט בדימוס מקבל שוחד מעורך דין של אחד הצדדים בבוררות שיבדקו את הקשר של השופט בדימוס יצחק שנהב ועורך דין עדו דיבון שיבדקו כמה מאות אלפי שקלים אעביר דיבון לשנהב תמורת החלטות לטובתו בהליכיי בוררות שדיבון דאג לאעביר לשנהב

  2. כל עורכי הדין לעיניני משפחה בישראל ובמיוחד הטובים והוותיקים יודעים ומודעים להתנהלות המסריחה של השופט בדימוס יצחק שנהב ושותקים!!!
    האיש הזה פשוט גנב עלוב ומושחת בחסות בית המשפט וחבריו השופטים.
    מדוע כולם מסתירים ושותקים? איפה הגבול ? כנראה שאצל האיש המושחת יצחק שנהב אין גבולות והוא אפילו לא מנסה להסתיר את מעשיו ופשעיו.
    לצפות לצדק אשר יעמיד את הפושע לדין כנראה שאין טעם.
    אז כל שנשאר הוא לאחל ליצחק שנהב זילברצן הוא שהשם ישמור עליו וכל כספו הגנוב ילך לתרופות ולמחלות קשות לא ולבני משפחתו.
    אמן!!!!!

  3. היתי בגישור אצל עלוב הנפש שופט בדימוס יצחק שנהב האיש אם שיגעון גדלות אמיתי!!!
    הוא ממש הזוי סנילי ומעופש יושב ומאמין כי הוא נשיא בית המשפט הגבוה לצדק מעל כל בתי המשפט בעולם ומוציא החלטות שפשוט לא קשורות למציאות!
    ואין אף אחד במדינה המטורפת שלנו שעוצר את החלאה???

  4. השופט בדימוס יצחק שנהב זה שיא כל השיאים של עליבות נפש רוע לב סניליות זלזול בחוק ובערכי הצדק אין מילה אחת טובה להגיד על האיש הרע שכל כך מנסה לשמור על שמו הטוב לא יאומן כי יסופר!!!

  5. מקרה נוסף היה כאשר מי שהיה בזמנו סגן הנשיא לענייני משפחה בר”ג הורה למאבטחים להתלונן בשמו במשטרה כנגד מתדיין שהיה אצלו באולם.
    יושב שופט בדיון ובאמצעות מאבטחים מגיש תלונה כנגד מתדיין שבפניו וממשיך לדון בתיק שלו עד לסוף הדיון, ואז בסוף הדיון ממתינה למתדיין המשטרה במסדרון מחוץ לאולם. התלונה המפגרת של האיש העלוב הזה בכלל לא ראויה לתגובה ולאחר בזבוז זמן רב בחקירות התיק נסגר. כמובן שהזיבלון הזה המשיך לדון בתיק של אותו מתדיין ומאידך מסרב לפסול את עצמו למרות התלונה שהגיש במשטרה. גם ערעור לנשיאה בזמנו ביניש לא הצליחה להעיף אותו מהתיק כי לטענת המושחטת הוא לא צריך לפסול את עצמו למרות דעותיו הקדומות כנגד המתדיין רק בגלל שהמתדיין ”גרם” לו לשופט להתלונן כנגדו במשטרה. הפרדוקס הוא שהאיש העלוב הזה יצחק שנהב פועל כיום כבורר מטעם בית המשפט ומקבל תיקים ”לבוררות” מהחברים שלו השופטים שהיו תחת מרותו, והכול בעד סכום זעום של משהו כמו 1,200 ש”ח לשעה. (שישלחו לו משמיים מחלות קשות לו ולבני משפחתו ושיהיה לו לתרופות)

  6. הצליח לו ליעקב נאמן. הצליח לתפוש את האבא גיא שמיר בפשע נגד האנושות…. רגע, האם פשע נגד האנושות זה לא מה שיעקב נאמן בעצמו מואשם בארה”ב? לא פלא שהאח של יעקב נאמן, סוחר מוצרי חשמל בברוקלין אינו זוכה לביקור של אחיו האהוב מכול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות