חיים כץ מינה את אלין אלול שדיווחה בכזב על שעות עבודה בעת שבילתה בחו”ל כמנכ”לית משרד הרווחה, תבעה את יוסי סילמן מנכ”ל לשעבר והעזיבה שתי מזכירות בטענה לאי־אמון

Spread the love

אלין אלול, שתבעה מנכ”ל לשעבר והעזיבה שתי מזכירות בטענה לאי־אמון, תכהן בתפקיד עקב פטירת המנכ”ל. כץ לבכיריו: “מי שלא מתאים לו מוזמן לעזוב”.

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3703759,00.html

חיים כץ מינה ביום שני את אלין אלול לממלאת מקום המנכ”ל אליעזר יבלון, שנפטר בשעת משחק טניס על מגרש הטניס בראשל”צ ביום שישי האחרון. אלול שימשה כראש המטה של יבלון, כך שהעברתה לתפקיד נראית טבעית. ואולם, ל”כלכליסט” נודע כי המהלך עורר רוחות סוערות מאוד בקרב הנהלת משרד הרווחה, עד כדי שכץ נאלץ לכנס את בכיריו לישיבה שלא מן המניין והבהיר: “מי שהשינויים בעבודת המשרד לא מוצאים חן בעיניו מוזמן לעזוב את המשרד”. אלול צפויה להתמנות בסופו של דבר למנכ”לית המשרד הקבועה.

אלול (50) שימשה בעבר כמנהלת היחידה לחקירות ילדים במשרד הרווחה, אך שמה עלה לכותרות כאשר תבעה את מנכ”ל משרד הרווחה לשעבר יוסי סילמן על הוצאת לשון הרע. אמנם הסכסוך המשפטי בין השניים נסגר, אבל משרד הרווחה עוד רחוק מלהיות שלֵו. השבוע אף הספיקה אלול להעביר שתי מזכירות בלשכת המנכ”ל מתפקידיהן, משום שלטענת גורמים בלשכתו של השר ובלשכת המנכ”ל היה משבר אמון בין השתיים לבין בכירי שתי הלשכות.

לכץ נותרו שני מינויים חשובים מאוד לעבודת המשרד ולשליטה שלו בו — תפקיד המשנה למנכ”ל ותפקיד סמנכ”ל כוח אדם, שהאחרון שכיהן בו, משה שיאון, עזב בלחץ לאחר שכץ טען כי אינו ממלא את תפקידו כהלכה.

תצטרך להוכיח את עצמה

פטירתו של יבלון צפויה לגרום גם לעיכוב במינוי מחליף למנכ”ל המוסד לביטוח לאומי, פרופ’ שלמה מור יוסף, אשר אמור לסיים את הקדנציה שלו בחודשים הקרובים. מתוקף תפקידו כמנכ”ל משרד הרווחה עמד יבלון בראש ועדת האיתור לתפקיד עם חברים במועצת ביטוח לאומי. אלול, שהיתה מהאנשים הקרובים ביותר ליבלון, תחליף אותו לא רק בתפקידו זה; בעיקר תיבחן היכולת שלה לפתח את שתי התוכניות העיקריות שעליהן שקד בחודשים האחרונים שלו במשרד. האחת היא התוכנית הלאומית לנוער בסיכון, והשנייה היא שינוי ארגוני במערך התמיכה באנשים עם מוגבלות בתוך משרד הרווחה באופן שיחסוך משאבי מטה ויגביר את הבקרה התקציבית על השירותים המופרטים.

קישורים:

עו”ס רותם אלין אלול חוקרת נוער פוטרה בשל מעילה באימון תובעת את יוסי סילמן מנכ”ל משרד הרווחה על לשון הרע בסך 400 אלף ש”ח – סע”ש 5822-05-15 אלין אלול נגד יוסי סילמן

אלין אלול מנכ”לית משרד הרווחה עבריינית משמעת: בין השנים 2010 עד 2014 דיווחה על ימי כוננות במהלך סופי שבוע שבהם שהתה בחו”ל

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות