אורלי לוי אבקסיס פרזנטורית עמותות לסחר בילדים אור שלום

Spread the love

היא מציגה עצמה כלוחמת חברתית. בפועל מדובר בפרזנטורית של עמותות לסחר בילדים. כעת היא “לוחמת בכנסת” כדי להעצים את עמותות “הרווחה” שיהיה לכל מיני פרזיטים ממה לחלוב כספים. בכנסת אורלי לוי אבקסיס נושאת את הדגל עבור “אור שלום”, חברה בע”מ שהמנכ”לים שלה מרוויחים מאות אלפי שקלים מסחר בילדים, ושיבוצם באומנה.

הבעיה עם אורלי לוי אבקסיס כפולה. היא לא מבינה שטובת הילד שלא להיות במסגרות חוץ ביתיות. לא משנה מה היה בבית, בדרך כלל זו בעיה כלכלית וניתן לפתור אותה באמצעות כסף. אבל היא גם לא מבינה שכאשר היא טוענת שמקצצים בתקציבים לרווחה (והכוונה לעמותות הרווחה) על חשבון כספים שמוזרמים להתנחלויות, למעשה כאשר מפסיקים לאור שלום את התקציב, אז גם מפסיקים את זרימת הכספים להתנחלויות.

רוב משפחות האומנה של אור שלום הם משפחות מתנחלים. הם לא יכולים לממן את הילדים שלהם על גבעות הפלסטינים, ולכן הם זקוקים לאספקה של ילדי אומנה, כדי לקבל כסף עבור ילדי האומנה, ובעצם לממן את הילדים שלהם. הסיבה היא שבהתנחלויות אין מקומות עבודה. כך או כך, כספי האוצר מגיעים להתנחלויות. אורלי לוי אבקסיס רוצה שמי שיחלוש על הברז הן חברותיה העו”סיות לשעבר שמפעילות חברות מופרטות לשירותי רווחה ואומנה.

https://www.facebook.com/orly.levyabkasis/videos/1608854359129875/

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות