כשלונותיו ותסכוליו של השופט נפתלי שילה בענייני האמא לורי שם טוב וילדיה גרמו לו להגיש נגדה תלונה במשטרה

Spread the love

אוגוסט 2012 – מזה מספר שנים מנהלת האמא ל’ ש’ התדיינויות משפטיות עקרות באולם בית משפט לענייני משפחה עם השופט נפתלי שילה כדי שתוכל לראות ולהיפגש עם ילדיה, אך לשווא.

האם בעבר עברה בדיקות ואבחונים על פי דרישת נפתלי שילה והעובדות הסוציאליות ושילמה מאות אלפי שקלים, אך לשווא.

נפתלי שילה מזמן בכל פעם “חוות דעת” כלשהי לטרפד את מפגש האמא וילדיה.

נפתלי שילה מונע מהאמא ל’ ש’ לראות ילדיה בהליך שיפוטי המתנהל בדלתיים סגורות ללא סדרי דין, וללא ראיות, ומאמץ את הבלי פיהן של עובדות סוציאליות מרשויות הרווחה כתורה מסיני.

בימים אלו החליט נפתלי שילה להגיש תלונה במשטרה נגד האמא ל’ ש’ עקב מאמר ביקורת באתר האינטרנט. בחקירה במשטרה הופרכו כל טענותיו השקריות של נפתלי.

נפתלי שילה בהתנהגותו פוגע באמון הציבור במערכת המשפט.

האמא לורי שם טוב עם בנה

סוף דבר

נפתלי שילה נכשל בטיפול בעניינה של האמא ל’ וילדיה, ולא רק שלא הביא תועלת אלא גורם להרס וחורבן בכך שאינו מאפשר לאמא לראות את ילדיה מזה מספר שנים ללא סיבה הגיונית אלא על סמך הבלי פיהן של עובדות רווחה.

דוגמאות להתנהלותו הרשלנית של נפתלי שילה

להלן לדוגמא החלטה ממאי 2011 של נפתלי שבה הוא מקבל את “הודעת פקידת הסעד” וללא נימוק או הסבר הוא מחייב ומתנה את האם בהוצאות נוספות של עשרות אלפי שקלים כדי לפגוש את ילדיה.
להלן דוגמא בה השופט נפתלי שילה משבש מפגשים בין האמא ובנה למרות הקושי בדבר והוצאות משפטיות של מאות אלפי שקלים מצד האם.

12.11.2011 חוות דעת מכון מיפל למסוגלות הורית ד”ר שרה יעקב בין לורי שם טוב לבנה אריאל, קובץ pdf

החלטה נבזית נוספת של מריונטת הגומי נפתלי שילה המשיתה על האמא לורי שם טוב הוצאות של 52 אלף ש"ח לפסיכיאטר הנוכל מאיר לאופר
החלטה נבזית נוספת של מריונטת הגומי נפתלי שילה המשיתה על האמא לורי שם טוב הוצאות של 52 אלף ש”ח לפסיכיאטר הנוכל מאיר לאופר

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=GVIPo3OCi20]

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “כשלונותיו ותסכוליו של השופט נפתלי שילה בענייני האמא לורי שם טוב וילדיה גרמו לו להגיש נגדה תלונה במשטרה

  1. היום נפגשתי עם גורם בינלאומי שהזתעזע מהפשעים במיוחד של מערכת המשפט הפרקליטות המשטרה הרווחה ונציגהם ביקשצי מהגורם הבנילאומי שיתמוך בנו במאבקנו נגד השלטון הטרור הרצחני של מדינת ישראל שהמוסריות שלו שווה לחרא הגורם הבטיח שיעשה כמיטב יכולתו להעביר את המסר במדינתו ובכלל כולי תקווה שבעזרת השם מאבקנו יתפוס כותרות בתקשורת בארץ ובתקושרת הבינלאומית היי חזקה לורי היקרה הסבל שלך ושל אלפי הקורבנות שמדינת ישראל טובחים בנו שהסבל שלך לורי הוא בלתי נסבל ונקווה שבקרוב מאוד יסתיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות