עובדה אילנה דיין עם אבי גבאי על התפטרותו ממפלגת “כולנו” של כחלון בשל שחיתות אבל הוא עצמו הרוויח 52 מיליון ש”ח מבזק. כתבה שנועדה להכשיר את כניסתו של אבי גבאי למפלגת העבודה

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-8XD

אילנה דיין מראיינת את אבי גבאי, שנותן עדות מכלי ראשון על מה שראה בתוך הממשלה עד שהחליט שנמאס לו. עכשיו הוא מספר. שנמאס לו מהשחיתות במפלגת העבודה, אבל הוא לא מספר שקיבל שכר של 52 מיליון ש”ח מבזק.

הכתבה אצל אילנה דיין נועדה למטרה אחת: להכשיר את כניסתו של אבי גבאי למפלגת העבודה. אבי גבאי אינו שונה מכל פוליטיקאי אחר שמזגזג בין מפלגות. יומיים לאחר שידור הכתבה בעובדה, הודיע אבי גבאי שהוא מתפקד למפלגת העבודה עם המושחת בוז’י הרצוג, ששתק בפרשת העמותות, ומבקר המדינה קטל אותו על כך.

אילנה דיין, מאידך, אף היא אינה חפה מאינטרסים זרים ומודה בראיון שמי שמממן את תוכנית “עובדה” הוא יצחק תשובה.

יצחק בוזי הרצוג זכות השתיקה
יצחק בוזי הרצוג זכות השתיקה

ראו כתבה במאקו: אבי גבאי מצטרף לעבודה: “מכוון גבוה” השר לשעבר שהתפטר במחאה על מתווה הגז הודיע הבוקר על הצטרפותו למפלגת העבודה. בהצהרה שפרסם תקף גבאי: “נתניהו והממשלה איבדו את זה, צריך להחליף אותו”. כעת גבאי שוקל להתמודד לראשות המפלגה, אך טרם החליט

וגם:

שר הרווחה יצחק בוז’י הרצוג שמר על זכות השתיקה בהיותו חבר כנסת בחקירתו הפלילית בפרשת עמותות ברק

הקשיבו לראיון של אבי גבאי, ותבינו כמה שהוא שקרן צבוע והוציא לשון הרע ודברי בלע נגד כחלון, שלהבדיל אלפי הבדלות, לא נחקר חקירה פלילית, לא הקים מאות עמותות למטרות פוליטיות-מפלגתיות, ומבקר המדינה לא הוציא נגדו דוח עב כרס.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות