אלה בלאס פקידת אימוץ גנבה יתומה לאימוץ. הוציאה אותה במירמה ממשפחת האומנה לחופשת פסח ושלחה אותה לאימוץ / דוד רגב, ידיעות אחרונות 11.5.2003

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-912

אלה בלאס פקידת אימוץ גנבה יתומה. הוציאה במירמה את הילדה ממשפחה אומנת, ובתואנה שהיא שולחת אותה לחופשת פסח אצל משפחה מארחת, העבירה אותה לאימוץ אצל משפחה אחרת.

השופט שמואל בוקובסקי ביקש לדעת מה ההנחיות שאלה בלאס וחברתה פקידת האימוץ, פעלו והתברר שאין כל הנחיות כתובות בנושא שליחת ילדים לאימוץ. “זהו מעשה חמור של הנואה והטעייה של בית המשפט”, קבע השופט. עיסוק באימוץ ילדים הוא בבחינת דיני נפשות. יש לצפות מעובדי ציבור שיפעלו בניקיון כפיים ויסייעו לבית המשפט לעשות משפט. לא מקובל עלי שייעשה מחטף של ילדה קטינה למטרות אימוץ באופן לא חוקי ולא תקין.

על פי חוק האימוץ כאשר נפטרים הורי הילדים, יש להתחשב בהודעת של הורי ההורים. לשני הילדים יש סבתא, אימו של האב, אף אף אחת מפקידות הסעד לא טרחה לשוחח איתה בנושא. כאשר השופט שמואל בוקובסקי שדן בבקשה לאחימוץ, ביקש לקבל הסבר על העניין, הגישה פקידת האימוץ שטיפלה בבקשה תצהיר.

אלה בלאס פקידת האימוץ כתבה כי הסבתא לא הייתה בקשר עם שני נכדיה וכי לא ניתן לאתר אותה. אולם באותו תצהיר, רשמה פקידת הסעד את כתובתה המלאה של הסבתא. השופט בוקובסקי תמה על כך ופנה לאלה בלאס, אך לא הייתה לה תשובה.

“הצהרת פקידת הסעד הינה מוזרה בלשון המעטה ואף בלתי אמינה” קבע השופט שמואל בוקובסקי. השופט הורה להחזיר את הילדה לבית המשפחה האומנת ולזמן את הסבתא לבית המשפט במסגרת הדיונים על אימוץ הילדה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות