רות פרל פקידת הסעד והמנהלת שלה עינת צור, העובדות בעיריית תל אביב, חוייבו לפצות אב ב- 18 אלף ש”ח – אב גרוש תבע באופן אישי פקידת סעד שהתרשלה בטיפול בו ובילדיו וזכה / דוד רגב, ידיעות אחרונות 22.3.05

Spread the love

רות פרל פקידת הסעד נקנסה ב- 18 אלף ש”ח. תקדים: אב גרוש תבע באופן אישי פקידת סעד שהתרשלה בטיפול בו ובילדיו – וזכה, דוד רגב, ידיעות אחרונות, מגזין ממון עמ’ 2, 22.3.05 קובץ pdf

מי מהזוגות חסרי המזל שעומדים בפני גירושין אינו מכיר את התהליך הקשה הזה? פקידות הסעד מכינות תסקיר על כל הורה לבית המשפט, לפני ההחלטה איפה יגדלו הילדים המשותפים – אצל אבא או אמא. התסקיר הכל כך חשוב הזה מדיר שינה מעיניהם של בני הזוג, אבל לא תמיד, כך מתברר, מתייחסות פקידות הסעד למשימה החשובה הו.

השבוע נפל דבר בנושא זה: בצעד נדיר מסוגו פסק בית המשפט לתביעות קטנות כי פקידת הסעד רות פרל והמנהלת שלה עינת צור, יפצו תושב תל אביב בסכום של 18 אלף ש”ח, לאחר שפקידת הסעד התרשלה בהכנת תסקיר לבית המשפט הקשור באיש ובילדיו.

הסיפור החל כאשר האבא עזב את הבית ופרודתו שינתה באופן חד צדדי את שמות המשפחה של הילדים לשמה. האב ביקש למנוע זאת, פנה לבית המשפט לענייני משפחה שביקש מפקידת הסעד רות פרל מתל-אביב המטפלת במשפחה להכין תסקיר.

מכתב התביעה שהגיש האב לבית המשפט לתביעות קטנות עולה, כי פרל לא בדקה את הנושא לעומק והודיעה לאב כי תתמוך בעמדת האם. על פי כתב התביעה, היא סירבה להקשיב לנימוקיו למרות שפנה אליה ושלח לה פקס, והמליצה להשאיר את שם המשפחה של האם ואף לשנות שם משפחתו של ילד נוסף.

האב לא ויתר ופנה לבית המשפט שדרש הסברים מפרל ודרש ממנה להכין תסקיר משלים. בעקבות זאת שינתה פרל את עמדתה וקבעה כי עמדת האב צודקת וכי יש לשנות את השם לשמו של האב. בעקבות התסקיר החדש, קבע בית המשפט כי השמות ישונו.

האב המטורטר שחש כי נגרם לו נזק, תבע באופן אישי את פרל ואת המנהלת שלה, עינת צור. בכתב התביעה טען כי פרל התרשלה במילוי תפקידה וכי צור שהייתה אמורה לפקח על עבודתה, לא עשתה זאת כראוי ובכך נגרמה פגיעה לו ולילדיו, ובית המשפט הסכים איתו. “הגיע הזמן שפקידי הסעד המתרשלים ילמו את המחיר, ואני מקווה שהתקדים הזה יעורר את כל נפגעי פקידי הסעד לתבוע אותם על התרשלות הפוגעת בהם”, אמר האב.

פקידת הסעד נקנסה ב- 18 אלף ש"ח / דוד רגב ידיעות אחרונות
פקידת הסעד נקנסה ב- 18 אלף ש”ח / דוד רגב ידיעות אחרונות

עו”ד דברה הירש לב רן ניסתה למסמס את התלונה. זה לא עזר לה.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות