רשויות הרווחה בעכו גרמו לאמא אסתר חלפון להתאבד ביחד עם בנה ראובן, החולה באורטיקריה, בן ה-5. האמא העניה ביקשה משכנה להשתמש במקלחת בביתה לקלח את בנה במים חמים

Spread the love

רשויות הרווחה בעכו, ידעו על מצבה הכלכלי הקשה של האמא אסתר חלפון, לא סייעו בידה. שכנים של אסתר סיפרו שהיא ביקשה משכנה להשתמש במקלחת בביתה לקלח את בנה במים חמים. הרווחה סירבה לעזור לה. סופו של דבר, כנראה שהאמא קצה בחייה וברגע יאוש קפצה למותה כשהיא לוקחת איתה את הבן שלה, ראובן ז”ל.

חודש לפני ההתאבדות השתתפה אסתר חלפון עם הבן שלה ראובן, בכנס התעוררות רוחנית של הרב אמנון יצחק, שם סיפרה שהבן שלה חולה באורטיקריה רגישות גבוהה בדם, וסיפרה שהבן הוא ברכה בשבילה.

בכנס סיפרה שהייתה פעם חילונית, וכעת היא מאמינה שרבנים כמוהו הם “קדושה”. היא רבה עם האמא שלה שאמרה לה שהרבנים האלה הם סתם נוכלים. לפני שנה וחצי הלכה לביטוח הלאומי, היה מגיע לה הנחה. אמרו לה שלא מגיע לה. היא טענה שהיא אם חד הורית עם קצבת נכות, וצריכים לתת לה. לטענתה, הלכה להרצאה על “כשרות הבשר” של הרב אמנון יצחק, וקיבלה התעוררות רוחנית. החליטה שמאותו יום והלאה, היא והבן מפסיקים לאכול עופות. לפי סיפוריה זרקה את כל הכלים שלה, וקנתה כלים חדשים ב 3,000 ש”ח. היא חזרה לביטוח הלאומי וישבה שם חצי שעה. אז נזכרה באחת ההרצאות ואמרה בלב שלה שהקב”ה בזכות הרב אמנון יצחק ייתן לה לפחות 80% הנחה בארנונה. כעבור 4 דקות, המנהלת קראה לה והודיעה לה שבאמת היא מקבלת 80% הנחה בארנונה. לגבי החוב שהצטבר לה 3,500 ש”ח, המנהלת אמרה לה שזה ירד לה מהחשבון.

האמא אסתר חלפון ובנה בהרצאה של הרב אמנון יצחק מתאריך 7/12/16. בתאריך 7/1/17 התאבדה עם בנה
האמא אסתר חלפון ובנה בהרצאה של הרב אמנון יצחק מתאריך 7/12/16. בתאריך 7/1/17 התאבדה עם בנה

כאן תוכלו לראות את אסתר חלפון בהרצאת התעלות נפש של הרב אמנון יצחק שעלתה לאוויר שבועיים לפני ההתאבדות.

עשרות שכנים ומכרים התגודדו בזירת האסון, שהתגלה ביום רביעי בשעות הבוקר המוקדמות, אז נמצאה גופתה של האם בחצר הבניין שבו מתגורר בעלה לשעבר. מחקירה ראשונית עלה כי האם, כנראה קפצה אל מותה עם בנה ממרפסת הדירה הנמצאת בקומה השישית השייכת לבעלה לשעבר.

השכנים העידו כי האישה סבלה, כמו בעלה לשעבר, מקשיים כלכליים קשים, וכי למרות גילו של בנה, המשיכה לנייד אותו בעגלת תינוק וכיסתה אותו בשמיכות, בכובע ובמעיל גם בימי הקיץ. לדבריהם, לפני כשבע שנים, עוד לפני נישואיה ולידת בנה, היא ניסתה להתאבד וקפצה מדירת אמה מאחר שזו ניסתה למנוע את הקשר שהיה לה עם הגבר שהפך לימים לבעלה. כמו כן, הם הוסיפו כי בשנים האחרונות היא חזרה בתשובה. בשבוע האחרון, לדברי השכנים, האישה הסתובבה סמוך לבניין שבו התגורר בעלה לשעבר כסהרורית. בלילה שלפני מציאת גופתה וגופת בנה, סיפרו כי ביקשה מאחת השכנות לאפשר לה לרחוץ את בנה במים חמים.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות