עו”ד יורם יהודה שהיה מועמד לכהונת שופט נחקר במשטרת ראשל”צ על הסתה נגד מערכת המשפט

Spread the love

שופטים בבתי המשפט פועלים להשתקת חופש הביטוי באינטרנט. מערכת בתי המשפט ומשטרת ישראל משתמשים מזה שנים ארוכות במערכת מיוחצנת היטב על ידי התקשורת המשודרת והכתובה. בשנים האחרונות בעקבות התפתחות טכנולוגית באינטרנט, בעיקר הבלוגים והפייסבוק, התעורר חופש הביטוי הבלתי תלוי בפרסום התקשורת של הציבור על הרשויות השונות, וכך עורכי דין כותבים ביקורת לגיטימית על עוולות מערכת המשפט, בעיקר בענייני משפחה. מערכת בתי המשפט והמשטרה מרגישות ‘חסרות אונים’ מול חופש הביטוי בבלוגים ובפייסבוק. בשבועות האחרונים אנו עדים לתופעה מדאיגה מאוד של מעצרי שווא וחקירות אזרחים שהמשטרה סבורה שהם כותבים בבלוגים ובפייסבוק ומעצרי שווא של אזרחים שהמשטרה סבורה שהם פעילים חברתיים כדוגמת משה הלוי “הלמו” על ידי משטרת ישראל, על פי בקשת הרשות השופטת.

השיטה בה נוקטת המשטרה הינה מעצר שווא של אזרחים שהמשטרה סבורה שהם אוחזים בדעות כאלו או אחרות על הרשות השופטת, בדרך כלל אזרחים שמיוחס להם ביקורת נגד הרשות. השיטה הבלתי חוקית שבה נוקטת המשטרה: עיכוב לחקירה, או מעצר מבלי להסביר את הסיבה, צו חיפוש לעיתים גם ללא צו והחרמת מחשבים, מכשירי טלפונים ניידים, וכל מכשור בו יכול האזרח להתקשר עם העולם החיצון. מערכת המשפט נותנת גיבוי מלא לשוטרים ואוסרת על האזרח להשתמש במחשב שלו, שהוא כלי העבודה של האזרח, וכך למעשה גורמת לאזרחים להיות מובטלים ותלויים לחסדי הרשות השופטת.

מערכת המשפט שנועדה בראש ובראשונה להגן על ערכי הדמוקרטיה, כבוד האדם וחרותו, חופש הביטוי, פועלת מאחורי הקלעים למעצרי שווא של אזרחים “החשודים” בכתיבת דעתויהם בבלוגים ובפייסבוק. עו”ד יורם יהודה, אב גרוש, פעיל חברתי למען שוויון הורי נמצא כעת בחקירת שווא של משטרת ראשל”צ בטענת “הסתה נגד מערכת המשפט”.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

11 thoughts on “עו”ד יורם יהודה שהיה מועמד לכהונת שופט נחקר במשטרת ראשל”צ על הסתה נגד מערכת המשפט

  1. מערכת במשפט הפרקליטות המשטרה הרווחה ונציגיהם שהם כולם יותר גרועים מהנאצים שהיו עדה הגונה לעומתם,מעצרו של חן חביבי הוארך היום בבית משפט השלום בירושלים הנימוק הפסיכי של בית המשפט לבקשת המשטרה ונציגיהם הוא שחן חביבי משבש את פעילות התקינה של מערכת המשפט ונציגיה הפסיכים חיים חביבי הוצא מאולם בית המשפט לאחר שטען שמעצרו של חן חביבי לא חוקי השופטת לנציג המשטרה ולבית המשפט ציפתה הפתעה שחן חביבי טען בדיון שיש ברשות אביו תעוד וידאו שמצולמים בו שוטרי משטרת ישראל שמאפשרים לחיים וחן חביבי להביע מחאה כננגד מערכת בתי המשפט ונציגיה השופטת ביקשה מהמשטרה מיד בתום הדיון לחקור את חיים חביבי והמידע שמצוי בפלאפונים ובמחשבים חיים וחן מברכים על כך כי בפאלפונים ובמחשבים מצוי המידע על פשעי מערכת המשפט והמשטרהונציגיהם ומה שבטוח בעזרת השם שחן חביבי ישוחרר מיד ולאלתר. מערכת המשפט ונציגיה ממשיכים לרדוף את לוחמי הצדק והחופש.

  2. השואה ממשכה /יעל גרמן ראש עירית הרצליה עוצרת פנסיונרים חסרי ישע בתלונות סרק/ביום ראשון של פסח למנוע הגעת זעקתם לאלוהים

  3. חיים אליהו חביבי נסע לבית המשפט השלום בראשון לציון לדיון בעניין עו”ד יורם יהודה חיים הגיע נשאל על ידי המאבטחים לאן חיים לדיון בעניין יורם יהודה מאבטחים תמתין משטרה מגיעה מודיעים לחיים שהוא מעוכב חיים נלקח לתחנה במשטרת ראשון לציון ללא עילה וולא סיבה לאחר כשעה בהמתנה בתוך תחנת ראשון לציון שוחרר חיים מבלי שנחקר ולא היה דרוש לשום עניין במשטרת ישראל ברור למה נלקח חיים מבית משפט לתחנת המשטרה כדי שלא ינוכח בדיון של יורם יהודה שחיים רצה להיות נוכח בדיון ולדעת למה עצרו את יורם יהודה שעד עכשיו לא ברור בכלל עילת מעצרו של יורם יהודה מדינת ישראל היא יותר גרועה מהנאצים.

  4. המעמד השליט האשכנזי והמעמד הבינוני האשכנזי עושים יד אחת להנצחת המצבים המעמדיים המבוססים על החלוקה ללאומים ודתות . הם שולטים במערכות החקיקה האכיפה והשפיטה ואוי לו לכל מי שיפצה פה נגד העוולות שהם מבצעים .

  5. עו”ד יורם יהודה שאני לא מכיר אותו אישית אבל מהכרותי איתו הוא אדם שמבקר את מערכת המשפט בצדק שמערכת המשפט בהשקפתי ומשפחתי מערכת המשפט היא חולנית פסכופטית מהעובדות שחיי וחיי משפחתי נהרסו והוחרבו ביסודיות על ידי מערכת המשפט שנתנו החלטות ופסקי דין שנערכו בסקירה מזוייפת על ידי שופטים שופטות שבהשראתם אודליה יהודה חן יעקב חביבי נחטפו נכלאו עונו אודליה נאנסה סוממה בסמים אמא ויולט אושפזה נכלאה נאנסההאב חיים אושפז נכלא עונה וכול המשפחה פורקה לחתיכות בעקבות הפסכופטיות של מערכת המשפט העברינית ועכשיו אנו שומעים שעו”ד יהורם יהודה נחקר במשטרת ישראל ראשון לציון הרצחנית אני לא יודע דבר על מה נחקר עו”ד יהורם יהודה אבל איזה הסתה בכלל מייחסים לעו”ד יהודה יורם זכותו לבקר את מערכת המשפט כפי שהוזכר לעיל שמערכת המשפט היא האשמה בטבח שבוצע במשפחת חביבי ומי יודע כמה מאות ואלפיים שנפגעו ממערכת המשפט שהיא באמת חולנית שהורסת ומחריבה בזדון חיי ילדים ומשפחות מדינת ישראל ארסה והחריבה באמצעות מערכת המשפט ונציגה שאשמים בהרס והחרבת משפחות שלמות ואין מי שיגן על נפגעי מערכת המשפט ואם מישהו מעיז לבקר את מערכת המשפט ישר נעצר ומאושם בהסתה המסקנה שמדינת ישראל היא מדינת טרור שרוצחת את אזרחיה ללא עילה וסיבה באלמנטיים אכזריים ביותר. לאור חקירתו של יורם יהודה אין ברירה ולפרסם את פשעי מערכת המשפט שבזמן הקרוב יפורסמו מסמכים תמונות ממעשי ההתעללות ואונס שבוצעו בהשראת מערכת המשפט ועוד יפורסמו ההתעלליות בחייםיהודה חן יעקב חביבי שבימים אלו שופט בית הדין האזורי לעבודה בירושלים דניאל גולנברג הפושע נתן החלטה שמותר לגנוב את קצבאות הנכות של חן חביבי שנגנבות מדי חודש על ידי המוסד לביטוח לאומי הוסטל קשת מבשרת ציון ירושלים קרן חסויים והרוווחה שחן חביבי לא מקבל את קצבאות הנכות שלו ונותר ללא דמי קיום ששופט בית הדין האזורי לעבודה הפושע שהוזכר לעיל מאפשר לגנבים שהוזכרו לעיל לגנוב מדי חודש את קצבאות הקיום של חן חביבי שבראש השנה נותר ללא דמי קיום שהשופט והוסטל וקרן חסויים והרווחה חגגו על קצבאות הקיום של חן חביבי ומערכת המשפט מחכה ומשדלת שחן חביבי ילך לגנוב או שישרוף את עצמו זה מה שמערכת המשפט מבקשת כך עולה מההחלטה הבוזיה והחולנית של השופט בית הדין האזורי לעבודה הפושע דניאל גולדברג שאלוהים ישמרנו ממנו ושכמותו אין אמת וצדק בבית משפט במדינת ישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות