מלכה גרוסמן עו”ס אחראית חטיפות ילדים בלשכת רווחה גבעתיים – מכה שוב!

Spread the love

גרוסמן ביידיש זה “איש גדול”. גרוסמן  היא עמלק אשר מוציאה ילדים בכפיה מבית הוריהם, דבר שבשגרה, ושולחת את הילדים לאבחונים כפויים במתקני חרום של משרד הרווחה, שם מסממים את הילדים בסמים פסיכיאטריים כמו רספרדאל, רדזין, ריטאלין ועוד ללא הסכמת ההורים. מלכה גרוסמן משמיצה את ההורים ללא בדל ראיות ו/או הוכחות, תוך שהינה תופרת תיקים להורים האומללים למשפחות שנפלו קורבן לידיה וחבר מרעיה העו”ס.

מלכה גרוסמן בהמה סוציאלית לחטיפות ילדים
מלכה גרוסמן
מלכה גרוסמן עו"ס חוטפת ילדים
מלכה גרוסמן עו”ס חוטפת ילדים

מלכה גרוסמן אחראית על הוצאת ילדים מטופלים ומטופחים היטב והפיכתם לחסרי ישע, תוך שהינה נוקטת בפעולת אקציה מחרידה. מרגע התערבות מלכה גרוסמן במשפחה – אבוד לאותה משפחה, שכן בית משפט משמש חותמת גומי להחלטותיה הנבזיות והשקריות, וכמובן שלא ניתן לערער על החלטותיה של מלכה גרוסמן, שכן יש לה מנדט של שופטת ובית משפט לעניני משפחה ונוער איננו נזקק לראיות והוא מסתמך אך ורק על שקריה ותסקירה ההזויים.

מלכה גרוסמן מזמינה את ההורים ללשכת הרווחה בגבעתיים, בתואנה של “ועדת החלטה”. להורים אומרת מלכה גרוסמן: “אין צורך להביא עורך-דין, זו ועדת טיפול שנועדה לסייע לכם עם הילדים. אני אעזור לכם…”.

כשההורים מגיעים לועדת ההחלטה הם נדהמים ומזועזעים לגלות כי ילדיהם נלקחים מהם במעמד ועדת ההחלטה. ההורים עומדים חסרי אונים לנוכח החלטתה של מפרקת המשפחות מלכה גרוסמן. גרוסמן  עסוקה בבליסת בורקסים במהלך ועדת החלטה בה היא חורצת גורלות של ילדים שנפלו קורבן להחלטותיה הנבזיות.

מלכה גרוסמן שולחת פקידות סעד בליווי שוטרים לבית הספר וגן הילדים, ומשם הילדים נחטפים. ההורים ששוהים בועדת החלטה מבינים שברגע זה גורל ילדיהם נחרץ, ודין הילדים הוכרע על ידי פקידה. כל ילד שמוצא מביתו לטובת משרד הרווחה, מפרנס תעשיה שלמה המתפרנסת על גב הילדים.

לאחרונה נודע למערכת כי גרוסמן נטפלה לאמא חד הורית וגרמה לבריחתה של האם עם בתה לעיר צפת.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=6w1p4Iw57w8]

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות