השופט שאול שוחט הורה על תיקון כתב טענות “דרך ארץ קדמה לתורה. אם נעדר הוא דרך ארץ בפנייתו לבית המשפט – לא אוכל ללמד אותו “תורה” קרי להידרש להליך שבפניי” – רמ”ש 8287-10-14 א.ע. ע”י עו”ד ערן בן עוזר

Spread the love

שאול שוחט הורה על תיקון כתב טענות מביש, פוגעני ובלתי ראוי בערעור שהוגש ע”י עו”ד ערן בן עוזר, נגד קביעות השופט יהורם שקד.

מערכת המשפט מאוד רגישה בקשר לכבוד השופטים, אלא שלמרבית הצער, לעיתים השופטים לא רגישים לכבודם של בעלי הדין ועורכי הדין. בכתב הטענות שהגיש עו”ד’ ערן בן עוזר, ציין נגד השופט יהורם שקד:

“בית המשפט עשה חוכא ואיטלולא מוחלטת”;

ועל החלטה נוספת שניתנה בביהמ”ש ציין כי אין בה מאומה “חוץ מאשר צירוף של יהירות, מצד אחד, וחוסר הבנה משפטית ואת המצוי על שולחנו, מן הצד האחר”;

וכך תיאר עו”ד בן עוזר את השופט:

“לא היה בוטה ומובהק יותר מאשר מבטו, וחיוכו שהיה ברור שהוא מבטל וחיוך של מי שמבקש לרצות, לאורך כל הדיון – אל עבר המשיבה הכריזמטית;

מדובר במה שנחזה, חד משמעית, כנטיית לב קשה, יחס אישי חמור ללא שבריר סיבה, אלינו ואיזו נטיית לב מובהרת וחזקה לטובת ר.ע. המשיבה 1. אלוהים יודע למה”.

השופט שאול שוחט מחנך את עו”ד בן עזר בעמ’ האחרון להחלטתו: “על כך נאמר: דרך ארץ קדמה לתורה. ותיק ומכובד ב”כ המבקשת ככל שיהא, אם נעדר הוא דרך ארץ בפנייתו לבית המשפט – לא אוכל ללמד אותו “תורה”, קרי, להידרש להליך שבפניי.”

שוחט הורה על תיקון כתב הטענות בתוך 7 ימים, כך שייגרעו ממנו כל ההערות והביטויים הפוגעניים שכוונו נגד השופט יהורם שקד.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות