השוטר הקהילתי סהר בצ’י מפקד רובע מרכז חולון לשירות האזרחים בעיר

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-9zg

לשוטר סהר בצ’י אין רגע פנוי. לפני מספר חודשים, העיתונאי מוטי לייבל, אמר לכותבת שורות אלו “בואי נקפוץ לתחנה של סהר, נאמר לו בוקר טוב”. פגשנו את סהר בתחנה קטנטונת, והוא אמר לנו שבמקרה תפסנו אותו. בדיוק חזר מפעילות שגרתית. קיבל טלפון מקשישה שנתקעה בביתה, המעלית לא עובדת והיא לא יכולה לקנות מצרכים. סהר התנדב לסייע לה. “שטויות”, הוא אומר, “זה כמה דקות. ואם אני יכול לעזור אז בשמחה”. מבדיקה שערכנו, גילינו שמרבית התושבים המבוגרים מחזיקים את מספר הטלפון הנייד האישי שלו, כדי שאם חלילה יקלעו למצוקה כלשהי, ידעו שיש להם מענה.

התושבים הוותיקים וגם הצעירים מעריכים אותו מאוד ומדברים בשבחו. הוא נבוך כשמחמיאים לו, ואומר שזה חלק מתפקידו כשוטר, לסייע למי שצריך.

שכנה מבוגרת מספרת שהוא עשה בשבילה עבודת אינסטלציה קטנה, ואומרת שבלי עזרתו של סהר, הייתה נותרת ללא מים במטבח. היא מספרת שבמשך תקופה ארוכה, השתמשה בברז המים במקלחת שלה, כי לא היה לה כסף לשלם לאינסטלטור. סהר עזר לה בחסד והתנדבות, ומידי שבוע הוא מתעניין בשלומה.

שכן אחר מספר שהוא סידר לו את החשמל שהיה מקצר. הוא מארגן למשפחות מוחלשות סלי מזון, וקשוב לצרכי ותושבי העיר חולון.

הכתבה: “תושב חולון התקשר למשטרה וסיפר כי אין לו מה לאכול ושעם עיקול רכבו גם לא נותר לו מקום לישון – השוטר הקהילתי סהר בצ’י וחבריו הזדרזו לסייע“, איננה מפתיעה איש. סהר בצ’י, שוטר של נתינה וחסד, מבצע בצניעות מידי יום ביומו מעשים טובים עבור אנשים שהגורל לא עשה עימם חסד.

תלמידי בית הספר מעריצים אותו, ורוצים להיות כמוהו כשיגדלו “לעזור לאנשים כמו סהר בצ’י”.

סהר בצ’י, בעצמו אבא לילדים, אמר שהופתע כשקרא את הכתבה. הוא לא רגיל שמדברים בשבחו, ורגיל לעזור בצניעות ללא פרסום.

השוטר סהר בצ'י מפקד רובע מרכז חולון
השוטר סהר בצ’י מפקד רובע מרכז חולון
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות