תביעות משטרת רמלה הגישו כתב אישום מטורלל נגד יעקב פליסיאן על שניפץ את שמשות הרכב שלו. השופט עמי קובו הרשיע אותו ת”פ 64172-09-14

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-9R0

סכסוך גירושין בין יעקב פליסיאן לגרושתו הוביל להגשת כתב אישום מטורלל נגדו. המשטרה באמצעות פקד אביטל פורטנוי התעקשה להאשים את פליסיאן לאחר שניפץ את שמשות הרכב שלו, אותו שכר מכרטיס האשראי שלו, לאחר שהגרושה שהשתמשה ברכב שפליסיאן שכר בשבילה, סירבה להביא את הבת לרכב. מדובר בהליך חסר חשיבות. פליסיאן לא איים על האישה. נהפוך הוא, האישה הפרה הוראה חוקית, ולא איפשרה לו את הקשר שלו עם ביתו.

במקום להגיש כתב אישום נגד האישה על הפרת הוראה חוקית, הגישו כתב אישום נגד יעקב פליסיאן על היזק לרכוש שלו.

מה זה עניינה של המשטרה, אם אדם שובר את הרכב שלו, או שובר את כל הבית שלו, אם זה רכוש שלו, והוא משלם עליו? אין כאן כל עבירה.

כתב האישום מופרך ובמקום שהשופט עמי קובו, יעיף את כתב האישום לכל הרוחות, הוא הרשיע את פליסיאן, ועורכי הדין שייצגו אותו, הגיעו להסדר טיעון עם המשטרה שיסכים למאסר על תנאי וקנס בסך 2,000 ש”ח.

לא ברור איך פליסיאן הסכים להגיע להסדר טיעון על טענות הזויות שכאלו, לאחר שנלחם על חפותו ברצח ברנוער וזוכה.

את המדינה ייצגו הפרקליטות עו”ד אורית מנצ’יקובסקי ועו”ד רוני מרקוביץ. בפרקליטות עוסקים יום יום במלאכת תפירת תיקים לחפים מפשע, שקרים, הדחת עדים, בידוי ראיות, והעיקר להזרים למערכת כמה שיותר תיקים כדי שתהיה תעסוקה  לשופטים, לפרקליטים למשטרה, לשב”ס ולקצינות המבחן.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות