שר הרווחה משה כחלון פורש מהחיים הפוליטיים – המאפיינים ה”כחלוניים”

Spread the love

אוקטובר 2012 – השבוע הדיע כחלון על פרישתו מהחיים הפוליטיים.

תקופתו של משה כחלון כשר רווחה התאפיינה בפשעים נגד אזרחים מצד גורמי הרווחה, העדר שקיפות, טיוח, חוסר מקצועיות ורשלנות קיצונית של משה כחלון.

כחלון שיחק את ה”מריונטה” של פקידי הרווחה ומכר לציבור את הבלי פיהם בדבר תיאוריות סוציאליות מטופשות הפוגעות בפרט במשפחה ובחברה.

נגד כחלון הוגשה תביעה בגין עינויים ממוסדים ופשעים כנגד האנושות עקב מעשיו ומעשי פקידי הרווחה הנוראים נגד ילדים ומשפחות.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=QWZrL1iCVE0]

המאפיינים ה”כחלוניים” בהיותו כשר רווחה – עלילות נגד אזרחים מוחלשים ושיסוע בהם פקידי סעד

לצורך אכלוס פנימיות ואומנה בילדים, לספק ג’ובים לעובדי רווחה ועמותות חברתיות השתמש משה כחלון בפקידי סעד (עובדים סוציאלייים לחוק) העובדים ללא סדרי דין, ללא ראיות, ובחיסיון מאחורי הדלתיים הסגורות של בתי משפט לנוער.

פקידים אלו העובדים ברשויות המקומיות מוציאים בכפייה ילדים מביתם ומשפחתם למרכזי כליאה של רשויות הרווחה.

כחלון השתמש ב”מומחים רפואיים” המדברים בשפה אחת ודברים אחדים בבית המשפט בדלתיים סגורות נגד הילדים והוריהם מול שופטים רשלניים הרואים המלצותיהם כסוף פסוק. בדרך זאת איכלס משה כחלון אלפי ילדים ממשפחות טובות קשות יום במוסדות כליאה של רשויות הרווחה. למשפחות נגרמו נזקים של מאות אלפי שקלים בהוצאות לערכאות שיפוטיות מכורות מראש.

מעשי הרמיה של משה כחלון באמצעות ביטוח לאומי

שר הרווחה משה כחלון הוא הממונה על ביטוח לאומי. לאחרונה נחשפו בתקשורת מעשי רמיה של הביטוח הלאומי נגד אזרחים זכאים לקצבאות.

כך לדוגמא התברר כי פקידים בביטוח הלאומי עובדים ע”פ כללים חשאיים נוקשים שקבעו לעצמם למתן קצבאות ולא ע”פ חוק. עוד נמצא כי אזרחים עוברים השפלות קשות בועדות רפואיות. זעקתו של משה סילמן ז”ל על המנגנון המייאש והאטום של הביטוח הלאומי נתקלו באוזניים ערלות במשרד הרווחה.

טיוח פשעי משרד הרווחה מול חברי הכנסת

בהשיבו לשאילתות בכנסת בענייני מרכזי קשר, או השאילתא בעניין אי מינוי נציג ציבור במועצת העובדים הסוציאליים הרבה כחלון לומר “לא יודע” תוך שהוא מורח בתשובותיו השטוחות את חברי הכנסת.

כן לדוגמא בשאילתא שהוגשה בכנסת במרץ 2012 נשאל משה כחלון שר הרווחה “מדוע אין ממנים שני נציגי ציבור למועצה לעבודה סוציאלית, הן מצד הגברים והן מצד הנשים?“, כחלון השיב כי “זה מתעכב קצת, לצערי.

אני לא יכול לקחת את זה על עצמי, כי אני מגיש – מבחינתנו אנחנו נותנים שמות, אז אם הם לא מתאימים, או בגלל ניגודי עניינים או משהו אחר – זה התפקיד של המנגנונים, כמו ועדת-שפניץ, או ועדות מהסוג הזה, שמחזירים, ואנחנו צריכים למנות אחרים.

אז פה הם היו בעניין של ניגוד עניינים. אנחנו ממשיכים לפעול לאיוש המקומות האלה“. כחלון טייח את הכנסת בתשובתו. ע”פ  חוק העו”ס ס’ 51 הוא השר ממנה את הנציגים במועצה ובפני הכנסת טען כי הוא מגיש מועמדים ו”מנגנונים” (לאיזה “מנגנונים” התכוון?) דוחים הצעותיו.

סוף דבר

משה כחלון נכשל בתפקידו כשר רווחה וכשר הממונה על הביטח הלאומי.

משה כחלון גרם נזקים קשים פיסיים, נפשיים וכלכליים למשפחות קשות יום, באמצעות מערכת אכזרית ואטומה של פקידות מרושעת, “מומחים רפואיים” המדברים בשפה אחת נגד המוחלשים, ושופטים תשושים תאבי כוח בעליל המשמשים להם חותמת גומי.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

2 thoughts on “שר הרווחה משה כחלון פורש מהחיים הפוליטיים – המאפיינים ה”כחלוניים”

  1. כל הכבוד לורי על הסקירה המקיפה על הפושע כחלון שהכתבה היא כתב אישום חמור ביותר כנגד כחלון ונציגיו שהם יותר גרועים מהנאצים שהיו עדה הגונה לעומתם אנחנו משפחת חביבי מצדיעים לך לורי שהתחקיר והכתבה ישמשו כתב תביעה ובקשות מעצר בינלאומיות כנגד הפושע כחלון ונציגיו הפושעים שישפטו בעזרת השם בבית משפט בינלאומי לפשעים נגד האנושות. העם בישראל צריך להתעורר למהפכה.

  2. לורי, אני שוב מצדיעה לך על הסקירה המקיפה שערכת לרגל הודעתו של השר משה כחלון שהוא פורש מהפוליטיקה. בסקירתך זו את חושפת נקודות מבט שלא הייתי מודעת להם על המערכת המסואבת והעומדים בראשה. חזקי בעבודתך זו החשובה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות