המורה דינה אראל (לוי) היכתה תלמידים וקיבלה 4 חודשי מאסר על תנאי למרות הרשעה קודמת בתקיפה של בן זוגה ת”פ 10037-09-14 מדינת ישראל נגד דינה אראל (לוי)

Spread the love

מסתבר שאין שום אינדיקציה לקבלת מורים במערכת החינוך. הנה דוגמא למורה אלימה, שהוגש נגדה כתב אישום המתאר מסכת התעללות משפילה, הכוללת איומים, הטרדה מינית והכאת תלמידי בית ספר רמת השרון.

דינה אראל לוי, שימשה כמורה לאנגלית בחטיבת ביניים ברמת השרון, הורשעה ב- 2 עבירות של תקיפת סתם ב- 2 קטינים בני 14 שנים כשהיא סוטרת על פניהם.

למרות שהיא איימה על תלמידים כשאמרה להם שהם הולכים לעבור גיהנום, וכיוונה את אצבעה לכיוון תלמידי הכיתה בצורת ירי כשהיא אומרת לתלמידים “פיו פיו פיו”, במטרה להפחידם, והטרידה מינית קטין במילים “אתה רוצה שאחזיק לך את הביצים?”, היא זוכתה מהאשמות אלו. השופט אבינור קבע שהיא ביצעה אותם:

ראשית, התנהלות הנאשמת בכיתתה היתה חריגה ויוצאת דופן, כללה הפרות חוזרות ונשנות של הכללים המקובלים בבית הספר ואף גלישה לתכנים מיניים בשיחות בכיתה.

שנית, הנאשמת היתה רגישה במיוחד ל”הלשנות” והזהירה את תלמידיה, שוב ושוב, כי מה שנאמר ונעשה בכיתתה נשאר בכיתתה. הנאשמת אף הגיבה בחריפות רבה כלפי מי שהעז להפר איסור זה, שהטילה על “הלשנה” או “השטנקרות”, הגם שאין על תלמיד כל איסור שבדין לדבר עם אחרים אודות הקורה בשיעורים בבית הספר (שם).

שלישית, טענת הנאשמת כי יסודו של התיק אינה אלא בעלילה זדונית שרקמו נגדה א. ותלמידה נוספת, אשר לדבריה גייסו תלמידים נוספים כדי שימסרו עדויות שקר נגד הנאשמת – נדחתה. בהכרעת הדין נקבע, כי לטענה אין על מה לסמוך ולמעשה היא מופרכת ממש (ר’ בפסקה 162 ואילך להכרעת הדין)”.

השופט אבינור גזר נגד המורה 4 חודשי מאסר על תנאי, למשך 3 שנים, חרף הרשעה באלימות על תקיפת בן זוג.

הפרקליטה אפרת רותם, הדגישה בטיעוניה את החומרה של המורה שמעלה בתפקידה כמורה בישראל, בעוד שתפקידם של מורים לשמור על שלומם הפיסי והנפשי של התלמידים באחריותם, מורה זו ניצלה לרעה את תמימות תלמידיה, איימה עליהם, הטילה עליהם מורא ופחד, היכתה אותם בהפעלת אלימות והטרידה תלמידים מינית עם התבטאויות מיניות משפילות. המורה דינה לא לקחה אחריות להתנהגותה החריגה.

כנראה שהמורה דינה ממשיכה להיות מועסקת בבית הספר, אחרת היינו קוראים בגזר הדין על פיטוריה.

גזר דין ת”פ 10037-09-14 מדינת ישראל נגד דינה אראל לוי, 4 חודשי מאסר אותם לא תישא הנאשמת אלא אם כן תעבור תוך 3 שנים עבירה של אלימות כלפי הגוף, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות