תחקיר ערוץ 1 הילדים שעובדות סוציאליות משליכות למוסדות פסיכיאטרים יחס כמו לחיות ובהמות מעון נוה האירוס

Spread the love

מה קורה לילדים שעובדות סוציאליות משליכות לפנימיות ומוסדות טיפוליים, פוסט אשפוזיים ופסיכיאטריים? הכתבה מבוססת על מעון “נוה האירוס” שבבעלות אפרים רשו, גל שטיינהרט, ישראל קוגן ופרידי מנדל. אבל זה קורה בכל הפנימיות ומוסדות הרווחה לילדים. העדויות מזעזעות.

הילדים האלה הופכים לגושי בשר. מיטות ברזל, ללא מזגן או רדיאטור. אין כל פעילות. זוהמה. כשבאים ההורים לא מרשים להם לראות את תנאי המגורים. כל זה ב”פיקוח” משרד הרווחה, והעובדות הסוציאליות הששות לצאת ולצוד ילדים ולזרוק אותם במוסדות הפסיכיאטרים האלה. צפו באילן גילאון זועם.

מי שהיה אמור למנוע את הכליאה הסיטונאית של הילדים במוסדות הפסיכיאטרים הוא דניאל רז, האחראי על תחום הפסיכיאטריה בסיוע המשפטי, אשר מספק את רוב עורכי הדין שמייצגים את ההורים בוועדות הטרנספורט למוסדות האשפוזיים הללו. עורכי הדין שהוא מספק עוברים הכשרה איך להדריך את ההורים לשתף פעולה עם המערכת, והם אלה שמשכנעים את ההורים להסכים למסור את הילדים שלהם למוסדות. בקיצור, הסיוע המשפטי כרגיל מוכר את הלקוחות שלו.

דניאל רז

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות