אטימות השירות למען הילד תחלואי תעשיית האימוץ: “איילה קיבלה מכות רצח מההורים המאמצים שלה. דרור חשב שהוא תת אדם כי הוריו מסרו אותו לאימוץ”

Spread the love

כתבת תחקיר “פנים אמיתיות” – אמנון לוי – דצמבר 2012 – בדרך לא דרך גילתה רחל מיהם הוריה הביולוגיים. היא קבעה להיפגש איתם בתחנה מרכזית של באר שבע. ביום הפגישה היא פגשה את הוריה והציגה את עצמה. “אני רחל הילדה שמסרתם לאימוץ”. אחרי ההלם הראשון לקחו ההורים את ילדתם למסעדה סמוכה וסיפרו לה את סיפור חייהם. רחל רק ילדה באותה עת, אבל היא כבר מבינה שאמא שלה סובלת מפיגור עמוק ואבא שלה אלכוהוליסט. עוד היא מגלה שיש לה 9 אחים ואחיות. כולם נמסרו לאימוץ. מאותו יום היא פותחת במסע לאיתור אחיה. מסע שנמשך עד היום.

יש שירות למען הילד שלא תמיד קשוב. לא תמיד מבין לפעמים אפילו חוטא בהתנשאות. זו החוויה של המאומצים בכתבה כאן.

“איילה קיבלה מכות רצח מההורים המאמצים שלה. דרור חשב שהוא תת אדם כי ההורים שלו מסרו אותו לאימוץ”.

סיפורם של 6 מאומצים שמספרים למה החליטו להתאגד ולהביא לשינוי בחברה הישראלית.

תחקיר “הפנים האמיתיות” – השירות למען הילד של משרד הרווחה מתייחס באטימות והתנשאות למאומצים שמבקשים לפתוח את תיק האימוץ עם הגיעם לגיל 18.

רשויות הרווחה משקרות למאומצים באשר למצב הוריהם מהם נלקחו בכפייה למאמצים מחשש שיחשפו המניפולציות ותרבות השקר בהם נוקטות עובדות סוציאליות מרשויות הרווחה נגד אזרחים.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות