גננת ראשית בגן בטירת הכרמל חבטה והתעללה בילדי הגן

Spread the love

גננת ראשית בגן בטירת הכרמל חבטה והתעללה בילדי הגן

צפו: הגננת חבטה והתעללה בילדי הגן

[youtube=http://youtu.be/zTk7gbDWlTM]

הורים לילדים בגן בטירת הכרמל התלוננו במשטרה כי הגננת מקללת, מעליבה ותוקפת את הילדים בגן. הבעיה הייתה שלא היו להם הוכחות, לפחות עד שסייעת הצליח לתעד את מה שקורה שם. אמו של אחד הילדים: “היא צעקה עליו וחבטה בו. זה קרע לי את הלב”.

מבחוץ נראה גן הילדים בטירת הכרמל כגן רגיל, עם ציורי קיר צבעוניים ומשחקי חצר, אבל מבפנים הקולות אחרים. סרטונים שהגיעו לידי הורים לילדים בני חמש מתעדים את הגננת ר’ מקללת, מעליבה ועל פי החשד גם תוקפת.

“חוצפן אחד, גועל נפש, איכס, גועל נפש של התנהגות”, תועדה הגננת במצלמה נסתרת כשהיא צורחת על הילדים. מי שהעז להפריע במפגש הבוקר מצא את עצמו לכוד מתחת לכיסא של הגננת. “הילד אומר לה ‘תעזבי אותי’, והיא צועקת עליו וחובטת בו עם הידיים שלו ושמה את הרגל שלו עליו”, אמרה ע’, אם לילד בגן. “זה משהו שקרע לי את הלב”.

גן הילדים בטירת הכרמל
גן הילדים בטירת הכרמל
צילום׃  חדשות 2

הגננת ר’, בת 24 בלבד, עבדה בגן הילדים כגננת ראשית במשך ארבעה חודשים, וכבר בהתחלה הילדים התלוננו. ו’, אמו של אחד הילדים בגן, תיארה מה סיפר לה בנה: “‘היא מושכת אותי מהאוזניים, היא צועקת לי חזק באוזן. היא מושיבה אותי על הרצפה, לוקחת את הרגליים שלה, מוחצת אותי חזק ולא נותנת לי לזוז'”.

ההורים התקשו בתחילה להאמין, עד שהסייעת הביאה לפתיחת חקירת משטרה. הגננת נחקרה, הושעתה ל-15 ימים ובעירייה הודיעו למשרד החינוך – לגן היא לא חוזרת. “הילד חווה טראומה מאוד קשה”, סיפרה ע’. “החלו לו התקפי זעם, הוא מרביץ ללא סיבה, הוא מתעורר בלילות. זה לא היה ככה לפני כן”.

במשטרה הסבירו כי אחרי חקירת הילדים ישקלו להגיש כתב אישום. רחל מתוקי, מנהלת המחוז, השעתה את הגננת, שלא תחזור עוד לתחום החינוך, אבל מאחור נותרו ילדים קטנים עם נזק – לא רק חיצוני.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

3 thoughts on “גננת ראשית בגן בטירת הכרמל חבטה והתעללה בילדי הגן

  1. אני חושב שלא הביאו בכתבה את טענת הגננת ואין שום זכות לשפוט על פי צד אחד

    1. גם לי נראה שאתה צודק שא”כ למה האמא הסתירה את פניה ועוד דבר זה מה שקורה שאחת מעובדי הגן הוא נגד הגננת

      1. לשלי ודני שהם אותו אחד (אותה כתובת IP) – הסרטון מדבר בעד עצמו. העובדה שאתם מצדיקים פגיעה בחסרי ישע מעידה על תפיסה מעוותת ומתעללת בקטינים.

        אם היה מדובר בילדיכם, האם גם אז הייתם מגיבים כך? לא נראה לי.

        הגננת צעירה, לא מנוסה ומתבטאת בצורה חולנית ולא הגיונית בעליל. היא מדברת לקטינים בצורה מזעזעת ומשפילה. אין שום הצדקה לפגוע בקטינים ובוודאי שאסור לדבר לקטינים בצורה פוגענית, שכן הם לא יכולים להגיב, והכוח הפיזי שהפעילה הגננת נגד הילדים – מעיד על אלימות.

        נקווה שבית המשפט ימצה עימה את הדין. למזלנו, העיריה פיטרה את הגננת ופעלה כיאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות