הנשיאה אסתר חיות מגנה על דור ילדי החונטה: העברת תיק תעבורה של עבריין תנועה דורון טוקר מירושלים לביהמ”ש שלום ת”א: העבריין הוא בנה של השופטת חוי טוקר בש”פ 4907/19

Spread the love

נשיאת בית משפט עליון נוהגת איפה ואיפה בילדי החונטה בשיטת “שמור לי ואשמור לך”. בנה של שופטת השלום חוי טוקר, עבריין תנועה, ענייניו הועברו לביהמ”ש שלום לתעבורה בת”א, לכאורה, על מנת למנוע לזות שפתיים בטענה, כי השופטים בירושלים כל כך מושחתים שאינם יכולים לשפוט את בנה של חברתם דין צדק. לפיכך, עבריין התנועה דורון טוקר, ישפט בביהמ”ש לתעבורה ת”א, שם יזכה לפריבילגיה השמורה לעבריינים במעמדו: קנס ואזהרה. כך משמרים את דור שימור לקוחות ילדי החונטה. יופי של חינוך דוסי.

דורון טוקר נמצא בפייסבוק: https://www.facebook.com/profile.php?id=100019061162150

דורון טוקר. תמונה: פייסבוק. זכה למתנת חינם בהיותו בנה של שופט. ענייניו ידונו בביהמ”ש לתעבורה ת”א, שם יקבל קנס במקום כלא
בית המשפט העליון
בש”פ  4907/19
לפני:   כבוד הנשיאה א’ חיות
המאשימה בתיק (תעבורה י-ם) 8864-07-19:   מדינת ישראל
  נ  ג  ד
הנאשם בתיק (תעבורה י-ם) 8864-07-19:   דורון טוקר
העברת מקום דיון   תגובת הנאשם מיום 31.7.2019   תגובת המאשימה מיום 4.8.2019

בשם המאשימה בתיק (תעבורה

י-ם) 8864-07-19:                 עו”ד רחל מטר 

בשם הנאשם בתיק (תעבורה

י-ם) 8864-07-19:                 בעצמו

החלטה

1.            נשיא בתי משפט השלום במחוז ירושלים, השופט א’ חן, הביא לידיעתי כי הנאשם בהליך שבכותרת, שנפתח בבית משפט השלום לתעבורה בירושלים, הוא בנה של שופטת המכהנת בבית משפט השלום בעיר. בהתאם להחלטה מיום 21.7.2019 הודיעה המאשימה כי היא סבורה שטעמים של שמירה על מראית פני הצדק מצדיקים את העברת ההליך לבית משפט שלום לתעבורה במחוז שיפוט אחר ומבקשת כי הוא יועבר לבית משפט השלום לתעבורה בתל אביב-יפו. הנאשם הודיע כי הוא מותיר את הסוגיה לשיקול דעתו של בית המשפט.

בנסיבות העניין, מטעמים של שמירה על מראית פני הצדק ובשים לב לעמדת הצדדים, אני מורה כי הדיון בתת”ע (תעבורה י-ם) 8864-07-19 יעבור לבית משפט השלום לתעבורה בתל אביב-יפו.

           ניתנה היום, ‏ד’ באב התשע”ט (‏5.8.2019).

     ה נ ש י א ה
Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות