עו”ד איילת חכמון שהוגש נגדה כתב אישום: “כעו”ד פלילית ידעתי שכמעט כל כתבי האישום מסתיימים בהרשעה” ת”פ 21196-07-13

Spread the love

מיד תוכלו לקרוא מפיה של עורכת דין המייצגת בפלילים, מה קרה לה, כשהוגש נגדה כתב אישום הזוי ומופרך בסעיף אחד: “שיבוש הליכי חקירה“, בעת שייצגה עובד מע”מ בתיק השחיתות בקופת חולים מאוחדת. ברור לכל בר-בי-רב שלעורכת הדין המייצגת אין עניין או חלק לשבש הליכי חקירה, שכן איננה חלק מהתיק, לא קשורה לתיק ולא יוצא לה מאומה מלשבש הליכי חקירה. היא מייצגת נאשם ועושה עבודתה נאמנה, כך שאיומי המשטרה כשתפרו נגדה כתב אישום הזוי ומופרך, היו צריכים להופיע בחדשות בשעת הפריים-טיים, שכן לא יעלה על הדעת, שהמשטרה תתפור תיק לעורך דין, כשהוא מבצע מלאכתו נאמנה ומגיע לייצג לקוח, ובמקרה זה עורכת הדין מצאה עצמה נאשמת על אותו ספסל של הלקוח שלה. בכך חטאה המשטרה פעמיים: פעם אחת כשמנעה מהנאשם לקבל ייצוג עליו שילם במיטב כספו ופעם שנייה כשהגישה כתב אישום מפוברק נגד עורכת דין, שאין לה יד ורגל במעשיו של הלקוח, ואינה קשורה לתיק.

אותנו מפתיע מדוע לשכת עורכי הדין לא הגנה על איילת חכמון, ולא הקימה את הזעקה הראויה להישמע ממנה, על האשמת עורכי דין המגיעים לייצג לקוח, כשאינן חולק על כך שאינם מכירים את התיק, לא קשורים לתיק, והופכים בעל כורחם חלק מן הפרשה עצמה.

איילת אפיק חכמון, לא נעצרה. היא בסך הכל נחקרה על סעיף אחד הזוי ומופרך, והוגש נגדה כתב אישום, שנמשך 7 שנים, עד שזוכתה ממנו. ויוזכר, כי התיקים נגד עובדי קופת חולים מאוחדת, הסתיימו זה מכבר, כך שלא ברור מדוע נגרר התיק על אישום אחד אצל איילת חכמון 7 שנים. עינוי דין ממש.

התיאורים של עו”ד אילת חכמון על עצמה: “כעבור זמן מה הודיע לה עורך דינה שהוחלט להגיש נגדה כתב אישום: “זה היה השלב שבו התמוטטתי. ישבתי בסלון והתחלתי פשוט לצרוח מעמקי הנשמה. בהתחלה הייתי מוכנה להודות גם ברצח רבין, רק שיעזבו אותי. כעורכת דין פלילית הבנתי את התהליך וידעתי שכמעט כל כתבי האישום מסתיימים בהרשעה, שהסיכוי לזיכוי הוא קלוש ושמובר בתהליך ארוך מאוד. החלטתי לחתום על הסכם עם הפרקליטות. סיממתי את עצמי עם הרבה כדורים פסיכיאטריים, כדי שלא ארגיש דבר. המשפחה שלי ואנשים קרובים שמרו עלי 24 שעות ביממה. הבושה גמרה אותי. זו הייתה האשמה נוראית.”

עכשיו, תארו לכם מה קורה לנפשו של אדם מן הישוב, שאינו עורך דין, שמקבל כתב אישום, אם זה מה שקרה לעורכת הדין שמומחיותה היא התעסקות עם מערכת המשפט.

מדברי עורכת דין חכמון עולה, כי היא חתמה על הסכם עם הפרקליטות. אפילו לא ניהלה את התיק, מאחר וידעה שמדובר במערכת שכל כולה פייק, והמשפטים והדיונים מכורים מראש ומכוונים יעד אחד: הרשעה.

ת”פ 21196-07-13 השופטת מיכל ברנט ביהמ”ש מחוזי לוד, דוחה בקשת ההגנה להגיש פוליגרף תיק מד”י נ’ אילן יוסף, אברהם סבוני, איילת אפיק חכמון, קובץ Pdf

לקריאת הכרעת הדין (126 עמודים בקובץ pdf הקליקו:

פס”ד שופטת מיכל ברנט ת”פ 21196-07-13 מד”י נ’ אילן יוסף, אברהם סבוני, עו”ד איילת אפיק – זיכוי – שיבוש הליכי משפט, אכיפה בררנית עוד. הפרקליטות טרפדה עסקת טיעון, קובץ pdf

לקריאת הכתבה בקובץ pdf הקליקו:

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות