רוני מאנה חוייב לשלם 630 אלף ש”ח לתנובה ואח’, לא חתם על הסכם תיווך עם הנתבעות בעסקת מכר מגרש השוק הסיטונאי ת”א 28763-07-14 רוני מאנה נ’ תנובה ואח’

Spread the love

המתווך ואיש העסקים רוני מאנה תבע 11,210,000 ש”ח את החברות תעשיות מזון תנובה אגודה שיתופית חקלאית בישראל בע”מ, אייפקס פרטנר ישראל בע”מ, חברת השוק הסיטונאי לתוצרת חקלאית בתל אביב בע”מ, שותפות ת.א.מ מילק, חברת מבטח שמיר בע”מ.

רוני מאנה טען כי פעל כמתווך מטעם שני הצדדים קבוצת גינדי שחתמה עימו על הסכם וגם שילמה לו דמי תיווך בסך 4.3 מיליון ש”ח, לעסקת מגרש השוק הסיטונאי בת”א (קרליבך-החשמונאים-דרך בגין), והיה הגורם היעיל שהביא לקשירת עסקאות הרכש של החברות הנתבעות.

השופט יונה אטדגי, קבע בשורה התחתונה כי התביעה של רוני מאנה נדחית נגד חמש הנתבעות, מאחר ולא חתם עימם על הסכם תיווך כתוב, ולא הצליח להוכיח כי היה הגורם היעיל לרכישת המגרש, ולא מילא אחר התנאי הבסיסי של חוק המתווכים, קיומו של הסכם תיווך כתוב, ועניינו אינו יכול להימנות על המקרים החריגים והקיצוניים, שיצדיקו התגברות על דרישת הכתב.

לקריאת פסק הדין בקובץ pdf הקליקו:

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות