כבוד הרב עוזי משולם הלך לעולמו, חושף פרשת חטיפת ילדי תימן מזרח ובלקן. יהי זכרו ברוך!

Spread the love

כבוד הרב עוזי משולם שחשף את פרשת חטיפת ילדי תימן, מת בגיל 60.

הרב עוזי משולם התבצר בשנת 1994 עם חסידיו בבית בלוד, כשהוא מאיים בשפיכות דמים אם לא יחקרו את נושא היעלמות ילדי תימן. בהמשך ריצה חמש שנות מאסר, והצליח לגרום להקמת ועדת חקירה, שטייחה את נושא חטיפת ילדי תימן ונטען שהילדים שנעלמו מתו.

הרב עוזי משולם נולד ב-1953 והיה מורה בבית ספר דתי. בפסח 1994 החל להפיץ עלונים בנושא חטיפת ילדי תימן, בהם הקביל בין חטיפתם ובין מעשי הנאצים בשואה. לטענתו, אלפי ילדים של עולים מתימן נמכרו לארצות הברית לצורך ניסויים כמו אלה שביצע ד”ר מנגלה. משולם דרש מהממשלה להקים ועדת חקירה ממלכתית לנושא.

עוזי משולם

עוזי משולם. צילום: טלוויזיה

הרב עוזי משולם שירת בצבא כפקיד שלישות, ובמהלך שירות מילואים נפגע כתוצאה משאיפת חומר הדברה רעיל ונקבעו לו אחוזי נכות. במהלך שנות מאסרו חלה הרעה במצבו הבריאותי והוא השתחרר בשנת 1999 כשהוא מרותק למיטתו עד יומו האחרון.

לטענת בני משפחתו השירותים החשאיים הזריקו לגופו חומרים על מנת לגרום לו קריסת מערכות כדי שלא יחשוף פרטים על חטיפת ילדי תימן.

כבוד הרב עוזי משולם – יהי זכרו נצור בצרור החיים. אמן!

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

4 thoughts on “כבוד הרב עוזי משולם הלך לעולמו, חושף פרשת חטיפת ילדי תימן מזרח ובלקן. יהי זכרו ברוך!

  1. נא לתקן הבית שהרב גר בו הוא ביהוד ולא בלוד וכן שם התרחש כל האירוע המקומם בשנת 1994.
    והגיע הזמן להפיץ את הדברים בכל אמצעי תקשורת, ושהדורות המבוגרים יותר יתחילו להעיר ולעורר את הדור הצעיר לקום לעשייה ולזעוק את הזעקה של כולנו,
    המדינה חייבת לתת תשובות לפצות את המשפחות ובראש ובראשונה לפצות את משפחתו של הרב עוזי משולם ולהוציא לתקשורת הודעה שהרב היה חף מפשע. והכי חשוב זה שתאמינו ותדעו שהאמת תצא לאור ותתגלה והקב”ה לא יתן להם עוד הרבה וכל המעורבים בסיפור יתגלו.

  2. הרב הקדוש עוזי משולם זכרונו לברכה שנלחם נגד השלטון הנאצי ששולט במדינת ישראל על העם היהודי אבדה גדולה מותו של הרב הקדוש עוזי משולם לעם היהודי הרב עוזי משולם הורעל בכלא ברעל הרסני ביותר שנמצא רק בידי מערכות המשפט הפרקליטות המשטרה שירות בתי הסוהר הרווחה ונציגיהם הפושעים שכולם הם נאצים שמרעילים את העם היהודי.לצערנו המהפכה שיזם הרב עוזי משולם לא צלחה מהעובדה שהעם היהודי בגד בעוזי משולם והעם היהודי משלם מחיר כבד על הבגידה בעוזי משולם יהי זכרו ברוך של הרב הצדיק הקדוש עוזי משולם נשמתו תהיה צרורה בצרור החיים בגן העדן לעד ולעולמים אמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות