האמא עדי ג’ינו: “בישראל סוחרים בילדים! נציגת רשת הסחר שכנעה אותי שהפלה זה רצח ואז הציעה לי לעזור לזוג חרדים חשוכי ילדים”

Spread the love

האמא עדי ג’ינו, מתמודדת עם משרד הרווחה, העלתה פוסט מזעזע על שיטות הסחר בילדים, כשהיא אחת האימהות, קורבן לסחר בבנותיה, שנלקחו ממנה עם לידתן. בפוסט נוקב, המעוטר בתמונות בנותיה הפעוטות שנשלחו לאימוץ בניו יורק, היא מתארת כיצד עובדת השיטה.

עדי ג’ינו, בהיותה צעירה בהריון, חסרת אמצעים כספיים וללא תמיכה משפחתית, רצתה לבצע הפלה, מאחר וידעה כי יבצעו “הכרזת לידה”, בטרם הלידה בכל בתי החולים. הכרזת לידה, משמעותה, שלכל בית חולים/טיפת חלב/קופת חולים, שאליו תפנה “המוכרזת” לצורך מעקב הריון, היא מסומנת במערכת הרפואית, כמי שיש לדווח עליה למשרד הרווחה, ושהוולד ברחמה מוכרז מראש כילד בסיכון.

כשעדי הגיע לבצע מעקב תקינות הריון, עטה עליה נציגה מרשת הסחר בילדים, ושכנעה אותה שהפלה היא רצח, והיא צריכה ללדת ולהביא את הנשמה לעולם. לאחר שעדי שוכנעה להמשיך בהריון, נאמר לה על ידי אותה הנציגה “יש לנו קשרים ברווחה. את מסומנת, יקחו לך את הילד”, ובמקביל הגיעה ההצעה: “יש זוג חרדים בחו”ל, חשוכי ילדים, המנסים להביא לעולם ילדים הרבה שנים, את יכולה לעזור להם, זו מצווה”.

עדי הסכימה, טסה לחו”ל, עברה ניתוח קיסרי במרפאה המשתפת פעולה עם הסחר בילדים, ובעודה יולדת כשהיא מסוממת במשככי כאבים, הוחתמה על הסכמה לאימוץ.

עדי התחרטה ולא רצתה למסור את בנותיה לאימוץ, אולם אוימה, כי אם לא תתן את התאומות שלה, תישאר לבד זרוקה בחו”ל, בלי כלום, אחרי ניתוח קיסרי.

כיום, בנותיה של עדי הגיעו לגיל 4 שנים, חיות בניו-יורק, ועדי מנהלת את מאבק חייה להשבת בנותיה אליה. היא לא ויתרה עליהן מעולם. בנותיה נלקחו ממנה במרמה.עדי מסיימת את הפוסט “בשם השם, נעשה ונצליח”. אמן.

לקריאת הפוסט:

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות