משרד הרווחה תל אביב חטפו פעוט אריתראי לאומנה אצל זוג סלבריטאים ומנהלים עם האמא מאבק משפטי על בנה

Spread the love

2018 – עדות מענה טיפולי משרד הרווחה לילדי עובדים זרים.

ט’ היא עובדת זרה אריתראית, בת 26 ולה בן 5 שנמצא מזה כ- 3 וחצי שנים במשפחת אומנה. לט’ אין אשרת עבודה במדינה ישראל למרות שבנה מוחזק בכפייה במשפחת אומה. לבנה של ט’ ארעה תאונה במעון שבו שהה בהיותו בן שנה וחצי, והיא לקחה אותו לבית החולים איכילוב.

העובדת הסוציאלית של בית החולים איכילוב, דווחה לרשויות הרווחה בתל-אביב דיווח כוזב על אלימות נגד הילד מה שהתברר כעורבא פרח, אולם בנה של ט’ לא הוחזר אליה מאז. בנה של ט’ מזה כשלוש וחצי שנים במשפחת אומנה יהודית ואינו דובר שפת אימו. ט’ רואה את בנה אחת לשבועיים לשעה במרכז קשר בפיקוח האומנים שאינם דוברים את שפתה של ט’.

עו”ד יוסי נקר מייצג את האמא ט’ פרו-בונו, מול זוג הסלבריטאים שמסרבים להשיב לאם את בנה.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות