מייק ואן קול תובע ותובע ותובע את השופטים והרשמים ואת מי שמונע מבת זוגתו להישאר בארץ ת”א 56421-01-15 מייק ואן קול נ’ צחי אלמוג ואח’

Spread the love

מייק ואן קול, תובע גורמים במערכת המשפט, הגורמים לבת זוגתו עוול, ומבקשים לגרשה מהארץ. זוגתו של מייק ואן קול, חיה איתו בביתו מעל 10 שנים, ונמצאת בארץ מעל 15 שנים, אולם המדינה מבקשת לגרש אותה לפיליפינים בטענה שאשרת שהייה שלה פגה זה מכבר. זוגתו של מייק, אינה מיוצגת על ידי הסיוע המשפטי, ולמייק אין אמצעים כלכליים לשכור שרותי עורך דין, לכן הוא מנהל עבורה ועבורו קרב אימתני, השקול למלחמת דוד בגוליית. מייק נשוי לזוגתו, והם מנהלים חיי משפחה זוגיים לכל דבר ועניין. במשרד הפנים מערימים קשיים ולא מאפשרים למייק לחיות לצידה של בחירת לבו.

אנחנו תוהים איך מייק מצליח לעקוב אחרי כל התביעות שהוא פותח והדיונים האינסופיים. מדינת ישראל צריכה לתת לו משכורת חודשית, שכן הוא ללא ספק, מספק פרנסה לשופטים ורשמים במערכת המשפט. סופו של יום, סיפורו של מייק ואן קול, עצוב מאוד, שכן הוא אדם מבוגר, אוהב את אשתו, והפרידה ממנה תגרום לו לשבר נפשי קשה מאוד.

לפניכם החלטה של 3 שורות המשתרעת על 7 עמודים מהשופטת מרים נאור.

אנו מתפעילים מההליכים אותם מנהל מייק ואן קול. אכן שמו אינו מבייש את כמות ההליכים. גיבור!

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות