לשכת רווחה באר שבע זימנה אמא ו-4 ילדיה לקבל תלושים לחג ואז חטפו לה את ארבעת הילדים

Spread the love

לשכת רווחה באר-שבע זימנה אמא חד הורית וילדיה להגיע לרווחה עם ארבעת ילדיה, לקבל תלושים לקניות לחג. האמא, בתמימותה, הגיעה עם ארבעת ילדיה, ואז העו”סית (הבלונדינית) מסרה לה צו חירום ללקיחת 4 ילדיה, והודיעה לה שהיא מוציאה ממנה את הילדים ברגע זה.

ראו באיזה קור רוח, הרווחה חוטפת מהאמא את ילדיה ומורה לה לא לבכות, כשהאמא מתחננת על בתה התינוקת האחוזה בזרועותיה: “היא קטנה”, אומרת האמא ובוכה על גורל בתה. פקידת הסעד (עם השיער השחור) בשיא האדישות אומרת לילד החטוף “הופה”, ומגיעה לאמא לקחת ממנה את בתה התינוקת האחוזה בזרועותיה, כשהיא אומרת לאמא הבוכיה: “יפה שלי, מה הבטחנו?”, האמא לא הבטיחה דבר, ואומרת לפקידת הסעד בבכי: “אבל היא קטנה, היא קטנה, היא תינוקת”, מבקשת על גורל בתה בבכי קורע לב, והתינוקת אוחזת בשתי ידיה בעוצמה את צווארה של האמא מסרבת לעזוב.

שתי העו”סיות מקיפות את האמא, העו”סית עם השיער השחור אוחזת בידיה את התינוקת, כדי לחטוף מהאמא האומללה את התינוקת הקטנה שלה.

זה השלב, שהרווחה עוברת לחטיפת הילדה הבוגרת יותר אוריאן, שנצמדת לאימה ומסרבת לעזוב אותה. הילדה בוכה, שמה את ראשה על צוואר האם, מחבקת את האמא בעוצמה ומסרבת להרפות. העו”סית פשוט לוקחת אותה מידיה של האמא, ונעלמת ברכבה עם ארבעת ילדיה החטופים של האמא.

סרטון מחריד זה התרחש במדינת ישראל, כשמנכ”ל משרד הרווחה, אביגדור קפלן, מאפשר את הזוועות הללו. על כל ילד במוסד, המדינה משלמת מעל 18,000 ש”ח בחודש ועל התינוקת מעל 24 אלף ש”ח בחודש.

אין חולק על כך שהאמא כשירה ללא רבב, ומתפקדת היטב בתא המשפחתי הקטן שלה. גם אם האמא עניה, אין שום סיבה לחטוף ממנה את הילדים שלה. לאמהות עניות צריך לסייע בסל מזון ושיקום כלכלי, ובטח לא לגזול מהן את ילדיהן. פקידות הסעד לאחר שחטפו לאמא המסכנה הזו את הילדים השאירו אותה לגורלה, מצידן שתתאבד. האמא את מלאכתה כבר סיימה. סיפקה לרווחה 4 ילדים.

צפו בסרטון, יום אחד האמא מאושרת עם ילדיה, ולמחרת מרוסקת.

תעריפי החזקה במשפחות אומנה ושירותים אחרים, נספח ט”ז להוראה 8.2, תחולה 1 בינואר 2018, קובץ pdf

תעריפי החזקת ילדים במרכז חירום
תעריפי החזקת ילדים במרכז חירום
תעריף החזקת ילדים במרכז חירום
תעריפי החזקת ילדים במרכז חירום

לפרופיל האמא בפייסבוק: https://www.facebook.com/profile.php?id=100000804679036&__tn__=%2Cd*F*F-R&eid=ARDVXaBS2WQFZqJNHX2vWZOnEGu-V-PyqH1EX_VUG3VnmXugaasiJTkj2qFN3wqua39_lR7aRbCb4FMu&tn-str=*F

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות