האבא אלי דניאל לא רואה את ילדיו 6 שנים: “אני כל יום מת מחדש”

Spread the love

האבא אלי דניאל לא רואה את ילדיו 6 שנים. בתו הבכורה בת 12 חגגה בת מצווה בראש השנה, ללא אביה, ובנו הקטן בן 11 שנים.

“אני כל יום מת מחדש”, אומר האבא. מי שמכיר את הפעילות הציבורית שלי, יודע שחלק ממנה זה לחפש את הילדים “חטופי הרווחה”. ישנה אמא שמחפשת את הילד שלה במשך 38 שנים. היא אמרה לי משהו שבזמנו החריד אותי, היא אמרה לי “הייתי רוצה לדעת לפחות שהילד שלי מת, שאדע לאן לעלות”, “אני כל יום מת מחדש. כל יום”.

אברי גלעד: “מה שנקרא, הורה שכול לילדים חיים”, הכל הודות למערכת משפט ישראלית.

הסיפור של אלי דניאל החל מתיק גירושין שהסתבך, עם גרושה בעייתית, ומערכת משפט שאינה מכירה את המושג צדק. הגרושה החליטה שהילדים נשארים אצלה וחטפה את הילדים לדרום אפריקה, ומאז נעלמו עקבותיה. לשאלה למה איפשרו זאת? אלי דניאל, היה באותה תקופה פעיל מאוד בכנסת, בעניין ביטול חזקת הגיל הרך, וארגוני הנשים היו מאוד פעילות בעניין.

עו"ד יניב מויאל ב"כ של האב: "האמא התעללה בילדים והפסיכיאטרית הסבירה זאת כביטוי למצוקות שלה"
עו”ד יניב מויאל ב”כ של האב: “האמא התעללה בילדים והפסיכיאטרית הסבירה זאת כביטוי למצוקות שלה”

עו”ד יניב מויאל, ב”כ של האב: בגלל שהיו לאמא מצוקות, איפשרו לה לקחת את הילדים ולעזוב את הארץ, ללא ערבויות, ללא כלום. האמינו לה. לאישה זו, היה כושר ביטוי מאוד טוב, היא הצטיירה כקורבן, אישה שסובלת, והאמינו לה שהיא תשמור על קשר עם האבא.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות