עו”ד רוני אלוני סדובניק על רצח מיכל סלה ז”ל ע”י בעלה אלירן מלול: “לנבור לעומק אם לאבא רקע פדופילי, אולי מיכל תפסה אותו עושה משהו לא תקין בזמן ההחתלה?”

Spread the love

מתוך פוסט של עו”ד רוני אלוני סדובניק, בפייסבוק, מעלה המומחית לענייני נפגעות עבירות מין ספוקלציה, בה יש לבדוק אם לאלירן רקע פדופילי, יתכן ואשתו תפסה אותו “על חם” מבצע מעשה אסור בתינוקת. החשיבה של עו”ד סדובניק, לא הגיע מהאוויר. תמונות הפייסבוק של אלירן מלול מעלות חשש כבד שיש דברים בגו. תגובותיו לקטינים אותם הוא חונך מעלות תהיות. בל נשכח כי בעבר נצפה עו”ס יוסי דיאמנט פדופיל סוציאלי עם קטין בחוף הים.

מאות נשים נרצחות בישראל ובעולם ע״י בן הזוג שלהן, אחרי כל רצח מסווגים את המקרה לשתי קטגוריות: הזוג היה מוכר לרווחה ולמשטרה בשל היסטוריה של תלונות על אלימות או להיפך: לא היה שום סימן מקדים, זוג סטנדרטי רגיל נפלא ומאושר.

מיכל ז״ל משתייכת מהרגע הראשון לקבוצה השניה, לא היו סימנים מוקדמים, הזוג נראה ממוצע ורגיל.

בשל עיסוקי המקצועי בתחום יצוג נשים וילדים נפגעי אלימות, תפסו את תשומת ליבי כמה פרטים ספציפים שראויים לחקירת המשטרה:

הרוצח עבד עם ילדים ונוער במצוקה, זה מבורך ומחמם לב שגברים בוחרים לעבוד עם ילדים אבל כשאחד כזה מתגלה כחיה רצחנית – שווה לנבור לעומק אם לא היה שם רקע פדופילי.

והפרט השני מצוי בראיון שנתנה השכנה שאליה הוא זחל עם התינוקת.

השכנה סיפרה ל mako שהרוצח מסר לה את התינוקת בת 8 החודשים כשהיא עירומה בפלג הגוף התחתון ולבושה רק בחולצה:

“ילדה נחמדה ושמחה. תינוקת חמודה נורא. היא לא הייתה לבושה, רק עם חולצה מגואלת בדם.״

ואז חשבתי, שזה לא הגיוני שתינוקת שלא נגמלה עדיין, נמצאת בלי חיתול?

כלומר יתכן מאד שכל הרצח אירע בעת החתלה, הייתי בודקת אולי מיכל תפסה אותו עושה משהו לא תקין בזמן ההחתלה אולי ראתה משהו שאבא לא אמור לעשות, והתפתח ריב שהיה ברור לרוצח שנתפס על חם במשהו, ולכן השתיק את עדת הראיה לנצח.

שווה לבדוק למה תינוקת לא גמולה לבושה רק בחולצה וללא חיתול?

אני פוגשת לצערי אמהות רבות שחושדות שהאב פוגע בפעוט/ה אך הן מושתקות מלדווח על כך, המשטרה ובתי המשפט ובעיקר הרווחה ידאגו להגחיך אותה, לאיים עליה , להשתיק אותה ולטעון שהיא הוזה הזיות ושהיא ״מנכרת״.

שופט משפחה אמר לאמא כזו שלא חדלה לומר לו שהיא חושדת שהפעוט נפגע מינית בידי האב: ״ תסתכלי עליו הוא נראה לך כמו פדופיל?״ ואז השופט איים עליה:
״אם את עוד פעם אחת מעלה את החשד שלך אצלי באולם אני לוקח לך את המשמורת ומעביר לאב״.

אלפי אמהות שנפרדות על רקע חשדות לפגיעה בילד מאולצות בכוח להסדרי לינה של הפעוט/ה אצל האב ורק אלוהים יודע מה עובר על אמא במצב כזה ובעיקר מה עובר על ילד בגיל שאפילו אינו יכול לדבר.

אינני יודעת אם זה נוגע למקרה של מיכל ז״ל, אבל כשאין כיוון למניע ברור אז שווה בדיקה.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות