עו”ס קרן גונן מאשימה את חנה הרצמן מנכ”לית עיריית חולון לשעבר בבריונות, סחיטה ואיומים בפגיעה בפרנסתה

Spread the love

פוסט מעורר השתאות של ד”ר עו”ס קרן גונן, החושף, כי עיריית חולון, מהווה קן צרעות, עם נשים המוכנות לדרוס כל אחד כדי להתקדם, וכי מי שזוכה במשרה, הוא לאו דווקא מתאים לכהן בה, אלא כזה שקיבל אותה באמצעים בריוניים.

ד”ר עו”ס קרן גונן, חושפת כיצד פחדה על פרנסתה, ולכן לא התלוננה במשטרה על סחיטה באיומים, שימוש לרעה בכוח המשרה, בריונות ועוד.

בפוסט הנוקב של ד”ר גונן הינה מפרסמת כי אוימה לא להגיש מועמדות למשרת מנהלת משרד הרווחה חולון, שכן קורות החיים שלה מעפילים על מועמדת מטעמה של המנכ”לית, ואם ד”ר גונן תגיש מועמדות, אזי רוב הסיכויים כי היא תיבחר. ד”ר גונן, נענתה לדרישתה של מנכ”לית החברה דאז, מתוך חשש לפגיעה בפרנסתה והתנכלות, והתנהגה משל הינה פקידה זוטרית ולא ד”ר לעבודה סוציאלית.

עוד חושפת ד”ר עו”ס קרן גונן, כי אין היא היחידה שפחדה מאיומיה של הגב’ חנה הרצמן, עובדים בכירים בעיריית חולון מילאו פיהם מים, במקום להגיש תלונות במשטרה ולחשוף התנהגותה של המנכ”לית לשעבר.

העיקר שהיום, ד”ר עו”ס קרן גונן כבר לא פוחדת. לטעמנו, היא צריכה להתנצל בפני הציבור, שלא מילאה חובתה, והתנהגה כמו אישה מוכה, ולא אישה הנושאת תוארים מכובדים, וכאישה שעברה הכשרות מקצועיות, בוודאי היו לה כלים כיצד להתמודד מול בריונית, שסברה שהיא מעל החוק. לא זאת אף זאת, אם השיחה הוקלטה, וסביר להניח שהיא הוקלטה, אזי היתה לעו”ס גונן הזדמנות פז, להדיח את מנכ”לית עיריית חולון, ולהיות בעמדת כוח כפולה, שכן האיומים של הגב’ הרצמן היו מהווים חרב פיפיות לה עצמה.

ד”ר גונן, מצרה על כך שלא בחרה לנהוג ביושרה מקצועית. על כך נאמר, סוף מעשה במחשבה תחילה. שנה טובה.

קרן גונן פוסט בפייסבוק
קרן גונן פוסט בפייסבוק

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות