עו”ס חוק הנוער לשכת רווחה קצרין חטפה ילד אוטיסט בן 5 לבית שבתי לוי מאמא שהחלימה ממחלת הסרטן: “תטפלי בעצמך ואנחנו נטפל בילד”

Spread the love

עונת חטיפות הילדים בכל רחבי הארץ. גם לקצרין הגיע הנגע, והנה: 12/9/19 לשכת רווחה קצרין, עו”ס לחוק הנוער רחל מועטי, חטפה ילד בן 5 שנים מאמו, לבית שבתי לוי, בטענה, שהאמא מחלימה מסרטן, ולכן אין לה את היכולות הנפשיות הנדרשות לטפל בילד אוטיסט, שכן על האמא לטפל בעצמה, ולכן טובת הילד לגדול באומנה בידיים זרות.

הילד הקטין בן 5 אוטיסט. חלק מהטיפולים שמשקיעה בו אימו רכיבה על סוס פוני, 3 פעמים בשבוע
הילד הקטין בן 5 אוטיסט. חלק מהטיפולים שמשקיעה בו אימו רכיבה על סוס פוני, 3 פעמים בשבוע

האמא, אומנית, בעלת סטודיו לפיסול בצפון, השקיעה את כל חייה למען ילדיה. בתמונה כאן, הילד רוכב על סוס פוני. שפע התמונות הטבעיות של האמא עם ילדיה ועבודות היצירה של האמא, מעידים על אמא טובה ומיטיבה עם ילדיה.

אחת מיני רבות. יצירה של האמא בפיסול. נלקח מעמוד הפייסבוק של האמא
אחת מיני רבות. יצירה של האמא בפיסול. נלקח מעמוד הפייסבוק של האמא

הרווחה בקצרין, במקום לסייע לאמא בחרו בדרך פוגענית בילדיה של האמא, שכן מדובר בקטין אוטיסט על הספקטרום הבינוני. כתוצאה מחטיפתו מאימו, הילד הגיע לאשפוז בבית חולים.

הקשיבו לדברי האמא בסרטון, מבקשת הסברים מפקידת הסעד, מדוע היא פוגעת בבנה האוטיסט, במקום לסייע לה? פקידת הסעד מסרבת להשיב.

בל נשכח, כי כל ילד המוצא מביתו, מספק למוסד 17,133 אלף ש”ח בחודש! סחר בילדים. אז למה הרווחה מוציאה ילדים? כדי למלא את המיטות הריקות במוסד בית שבתי לוי הידוע לשימצה. ממתי טובת הילד היא לגדול במיטה זרה, עם מדריכים משתנים ומחלפים, במקום עם אמא רכה ואוהבת, במיטה שהאמא הציעה לילד שלה, בבית החם שלו? למה האכזריות הזו? פני העו”ס כפני שירותי הרווחה – אטימות כלפי המשפחה.

הנה הנתונים:

תעריפי החזקת ילדים במרכז חירום
תעריפי החזקת ילדים במרכז חירום
תעריף החזקת ילדים במרכז חירום
תעריפי החזקת ילדים במרכז חירום
Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות