עיריית מגדל העמק הפסידה וחוייבה לשלם לעו”סיות עידן רוטנברג (מנהלת מרכז קשר) ועו”ס מור (מויה) לוי שכר עבודה עצום תיק 21812-07-14 ו- 24183-07-14

Spread the love

תביעה של 2 עו”סיות לשכר עבודה: אחת מנהלת מרכז קשר לשעבר והשנייה עובדת במרכז קשר, השתיים דורשות שיכירו בהן כעובדות עיריית מגדל העמק.

השתיים התפטרו מעבודתן מעיריית מגדל העמק, ותובעות להכיר אותן כדין מפוטרות ולשלם להן זכויות שונות הנובעות מקיומם של יחסי עובד – מעביד.

ראו בסוף פסק הדין את רכיבי השכר וההטבות לעובדת סוציאלית: דמי ביגוד, שיחות טלפון, מענק שנתי חד פעמי, הפרשי דרגות שכר, הפרשי ותק, דמי הבראה, פדיון ימי חופשה, הפרשה לקרן פנסיה, הפרשה לקרן השלמות, החזקת רכב, תשלום נסיעות.

במסגרת התביעה, טענו בעיריית מגדל העמק כי העו”סיות שקרניות, ולכן ניתנה החלטה למתן צו לרשויות המס מע”מ ומס הכנסה להמציא מסמכים שברשותם בעניינן של התובעות.

עו”ס עידן רוטנברג הועסקה על ידי עיריית מגדל העמק כמנהלת מרכז קשר (“מרכז ילדים והורים“) במגדל העמק הפתוח 4 ימים בשבוע, בהיקף עבודה של 6 שעות בשבוע, בתקופה שתחילתה שנויה במחלוקת וסיומה בהתפטרותה ביום 30.4.12.

עד יוני 2010 קיבלה עו”ס עידן רוטנברג סך 6,400 ש”ח בחודש ומיולי 2010 עד אפריל 2012 שולם לה 7,500 ש”ח בחודש (6 שעות בשבוע, 4 ימי עבודה).

ביום 1.2.12 מסרה עו”ס רוטנברג מכתב “הודעה על התפטרות” בו הודיעה על כוונתה לסיים תפקידה ביום 31.3.12 וציינה כי החלטתה לסיים תפקידה “נובעת בראש ובראשונה עקב העסקתי כפרילנסרית וכישלון הסדרת מעמדי כעובדת שכירה”.

עו”ס עידן רוטנברג, הצהירה כי היקף המשרה שלה היה של כ-6 -8 שעות שבועיות.

ועו”ס מור (מויה) לוי הועסקה אף היא במרכז קשר מיום 20.12.10 עד להתפטרותה בתאריך 15.5.14, לטענתה בשל הרעת תנאי עבודתה. שכרה של לוי שולם לה כנגד חשבונית, ומיום 23.12.12 ועד להתפטרותה היא הועסקה כשכירה ושכרה שולם באמצעות תלושי שכר.

עו”ס מור מויה לוי עבדה 20 שעות שבועיות (4 ימי עבודה בשבוע) בהיקף של 50%. בגין עבודתה של מור לוי שולם לה בתקופה הראשונה 4,400 ש”ח בחודש ואילו בתקופה השניה השתכרה כמפורט בתלושי המשכורת שקיבלה מעיריית מגדל העמק.

עיריית מגדל העמק הכחישה טענותיה של עו”ס עידן רוטנברג כי עבדה כעובדת עירייה וצירפה תלושי שכר מחב’ אורטל לאישוש טענותיה לחודשים דצמבר 2008, ינואר ופברואר 2009.

השופטת אורית יעקבס, קבעה כי השתיים הן עובדות עיריית מגדל העמק, וזכאיות לדמי הבראה משך כל תקופת העסקתן בעיריית מגדל העמק, נקבע כי התובעות גם זכאיות לפדיון ימי חופשה, ובנוסף יש להפריש להן הפרשות לקרן פנסיה, קרן השתלמות וקצובת ביגוד בסכום של 1,464 ש”ח לשנה.

עוד חוייבה עיריית מגדל העמק בתשלום נסיעות / אחזקת רכב בסכום 462 ש”ח לחודש ובסה”כ 11,088 ש”ח לתובעת עו”ס לוי.

השופטת חייבה את עיריית מגדל העמק בתשלום החזר הוצאות טלפון, וגם מענק חד פעמי בשיעור 2000 ש”ח.

עידן רוטנברג מור לוי נ מגדל העמק עוסיות ניהלו מרכז קשר כפרילנסיות ותבעו מעמד קבע תיק 21812-04-14, 24183-07-14, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות