זוהמת פקידות סעד לסדרי דין הנייר סופג הכל, הדלתיים סגורות, אין ראיות והשופט חותמת גומי

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p84aBG-1kv

ספטמבר 2013 – עבודת פקידות סעד לסדרי דין בבתי משפט לענייני משפחה בדלתיים סגורות ללא ראיות, והשופט מקבל הבלי פיהן כסוף פסוק, יצר ממסד דורסני מעליל, מנותק לחלוטין מהביקורת הציבורית ומהמציאות.

מערכת הרווחה הפכה להיות מפלצת, ארגון פשע פרוע הסוחר בילדים ומשפחות, והורס משפחות.

להלן קטע מתסקיר עובדת סוציאלית – עו”ס לסדרי דין שבו היא מנצלת קשר טוב בין אחים להעליל נגד האבא , כי הוא יזם את הקשר נגד האם ולכן יש להפריד בין האחים.

להלן דברי האב כפי שפורסם בפייסבוק:

העו”ס מודה כי קיים קשר הדוק בין האחים. ובכל זאת, כיצד היא מסבירה את החלטתה לנתק ביניהם? הנה התשובה:

לא ברור אם קשר זה עם הקשר ההדוק בין האחים מיטיב אתם” (העברית העילגת – במקור) וכן כי הקשר ביניהם “(פוגע) ביכולת לקיים נפרדות, משימה התפתחותית חיונית של גיל ההתבגרות“.

אתם הבנתם את זה? לטעמה של עו”ס זו, קשר הדוק בין אחים פוגע בהתפתחותם! על פי הגיון מעוות זה, יש להפריד בין כל אחים קרובים. גם במשפחות שלא התפרקו. לקרוא, ולא להאמין!

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות