שר הרווחה מאיר כהן דרכי רמיה ואיומים בטיפול בתלונות פשעי משרדו לשכת רווחה כוכב יאיר צור יגאל

Spread the love

משרד הרווחה לא רק מזלזל בפונים אליו באשר לתפקודם של עובדים סוציאליים ופקידי סעד ברשויות המקומיות אלא גם מעליל ומאיים על הפונים.

מדיניותו התוקפנית של שר הרווחה מאיר כהן הנה לא להתייחס לסעיפי הפניה ולגופם של דברים אלא להכפיש לאיים וגם לממש את האיומים בדרך של ניתוק ילדים מהוריהם, והצבת הילדים במכלאות משרד הרווחה המופרטות.

להלן אב המתאר את האלימות של שר הרווחה מאיר כהן ואנשי משרדו נגדו ונגד ילדיו עקב פניה בעניינם. בחודש 03/2013, פניתי הן לכב’ שר הרווחה מר מאיר כהן, וכן לחה”כ קארין אלהרר (שניהם ממפלגת “יש עתיד”. במפלגה זו הגדירו רעיון מעשי – כל מקום יישוב בארץ “משויך” לאחד מתוך 19 ח”כי המפלגה, ה”ממונה” על אותו אזור. ח”כ זו “ממונה” על יישובי).

בפנייה ציינתי באופן כללי, כי מח’ הרווחה ביישובי מבצעת פשעים של ממש כנגד ילדי, וביקשתי ליתן לי אפשרות להציג בפניהם את הדברים.

כעבור חודשיים, התקבלה תגובת “ראש ענף ועדות ערר ותלונות” במשרד הרווחה.

המכתב מצ”ב, לשיפוטכם.
בשים לב למס’ נקודות מעניינות (הודגשו על ידי במכתב):

1) אני מסרב לשתף פעולה עם מעשיהן בעניין ילדיי, והדבר מהווה פגיעה בעובדות שירותי הרווחה … (כן, שמעתם נכון, בעצם סירובי לפגוע בילדיי, הרי שלטעמה של “ראש ענף” זו, הדבר מהווה פגיעה בעו”סיות – עולם הפוך!)!

2) לטעמה, אני יכול להמשיך ו”להלשין” עליהן בפני חברת הכנסת (כאשר אני קראתי זאת לראשונה, המחשבה הראשונה שחלפה במוחי גרמה לי להרגיש כמו אותו ‘לפלף’ ש’בריון-הכיתה’ “מרשה” לו להמשיך ולהלשין למורה…).

3) ואחרון חביב, הכחשה מוחלטת מטעם “פקיד הסעד” (מר ציון טוסון המהולל) של עובדה המגובה בראיות ממשיות.

תזכורת:

[youtube=http://youtu.be/O-NIHeb8T24]
שר הרווחה מאיר כהן - דרכי רמיה ואיומים בטיפול בתלונות פשעי משרדו
שר הרווחה מאיר כהן - דרכי רמיה ואיומים בטיפול בתלונות פשעי משרדו
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות