סקופ: השופטת לימור מרגולין-יחידי עקב תלונות על התחזות כשופטת מחוזית במתן פסק דין לאיתמר שמעוני הוחלפה על ידי השופט בני שגיא ת”פ 12935-02-17

Spread the love

השופטת לימור מרגולין -יחידי, שנתנה הכרעת דין בעניין איתמר שמעוני, ראו כתבה: הכרעת דין 320 עמודים על 5 סעיפי אישום איתמר שמעוני ראש עיריית אשקלון לשעבר מואשם בעבירת לקיחת שוחד ת”פ 12935-02-17 התחזתה להיות השופטת בבית משפט מחוזי, כשהמינוי שלה הוא שופטת בבית משפט שלום. בעבר הרחוק הביאו אותה לבית המשפט המחוזי בתל-אביב, לתקופת ניסיון, אולם עקב זיופי פרוטוקולים ואינספור תלונות, הוחזרה בחזרה לבית המשפט השלום, ממנו הגיעה.

באופן מפתיע, דווקא תיק שמעוני נשאר בידיה, כשהיא מנהלת אותו כשופטת שלום, אולם חותמת בהתחזות כאילו היא שופטת מחוזית. שופטת זו הוציאה פסק דין אשר בעיתונות השמאלנית פורש, כאילו הוא משמש טיוטה לאישור התיאוריה של שוחד תמורת פרסומת חיובית בעיתונות.

כעת מסתבר, שעקב התחזותה של לימור מרגולין-יחידי לשופטת מחוזית, תוך יום הוגשה נגדה תלונה בהנהלת בתי המשפט.

הנהלת בתי המשפט ואיתן אורנשטיין הודו מיד בטעותם, והוציאו את התיק מלימור מרגולין-יחידי, והעבירו את התיק לשופט המחוזי בני שגיא.

כעת מסתמן, כי השופט בני שגיא ייאלץ לבטל את הכרעת הדין מתאריך 11.11.19 או שתיפתח בפניו אפשרות אחרת והיא לחתום חותמת גומי על מה שהכינה לימור מרגולין-יחידי. היות ומדובר בשופט משת”פ של החונטה, כפי הנראה הוא יקח את הכרעת הדין של לימור מרגולין-יחידי, ימחק את שמה וחתימתה ויחליף אותה בשמו וחתימתו.

ראו את הלחץ של הדוברת איילת פילו, וראו את תאריכי העברת התיקים בנט המשפט. לדברי עו”ד חיים ארבל “קארמה איז א-ביץ'”.

ההודעה של עו"ד אילת פילו, דוברת ביהמ"ש
ההודעה של עו”ד אילת פילו, דוברת ביהמ”ש
נט המשפט, תיק שמעוני הועבר מהשופטת השלום לימור מרגולין לשופט בני שגיא במחוזי
נט המשפט, תיק שמעוני הועבר מהשופטת השלום לימור מרגולין לשופט בני שגיא במחוזי

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות