עו”ד יהונתן רבינוביץ הגיש תלונה נגד שופט הנוער ניר זנו “אי הקפדה על זכויות עצורים המגיעים לאולמו אזוקים”

Spread the love

רק שופט שיודע שלא משנה מה הוא יעשה, לא יינזף על ידי ממוניו, לא יבדוק את החוק, ויאפשר לעצורים, ובמקרה זה קטינים, ללא עבר פלילי, שעומדת להם חזקות החפות, להיכנס לאולמו אזוקים בידיים וברגליים, בטענה הזויה, שאולי הם יברחו, ושאין מספיק כוח אדם לפקח עליהם.

ראו את תגובת הנתל”ש על תלונתו של עו”ד יהונתן רבינוביץ, המלין על השפלה וביזוי קטינים ללא עבר פלילי, שאנשי שב”ס מכניסים אותם לאולם השיפוט אזוקים בידיים וברגליים, כאילו מדובר בחיות טרף מסוכנות ולא בבני אדם, במקרה זה ילדים, ללא עבר פלילי.

הנתל”ש כמובן מטייח, כיאה לגוף ממסדי, שלא יודע לקבל ביקורת מוצדקת, חרף העובדה כי החוק אומר אחרת והשופט עבר על החוק.

השופט ניר זנו צורח ומתנהג בגסות רוח, ולא נעים לו שהוא מקבל תלונה מעו”ד יהונתן רבינוביץ, לכן הוא מכחיש את דברי העו”ד. ניר אלפסה המופיע באופן תדיר בביהמ”ש לנוער, מתחנף למערכת המשפט, ובמקום לנהוג באופן חברי ולתמוך בתלונתו המוצדקת של עו”ד יהונתן רבינוביץ, הוא מתנער מהתלונה וכותב שלא זכור לו התנהלות לא תקינה של השופט.

השופט ניר זנו רכש לו מוניטין בהיותו חותמת גומי של הרווחה מתוך ידיעה, כי כל הדיונים באולמו מתנהלים בדלתיים סגורות, במקום שעיקרון פומביות הדיון ישמש נר לרגלי בית המשפט.

מן הראוי היה שנתל”ש יוקיע התנהלותו של השופט ניר זנו, ויורה לשופט להקפיד על הסרת אזיקים של עצורים קטינים, מה גם שמדובר בבית משפט לנוער, כפי שמורה החוק, ולא יטייח תלונה מוצדקת.

 

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות