מעון לנשים מוכות אישה לאישה “חברת הביטוח ביטלה את הכיסוי הביטוחי לתביעות נזיקין” ת”א 9726-12-16 אריאל פורמנובסקי ובנו נ’ עמותת אישה לאישה ואח’

Spread the love

עמותת מעון לנשים מוכות “אישה לאישה”, נועדה לתת עזרה ראשונה לנשים שספגו אלימות מבני זוגן, לברוח מהגבר המכה ולהציל חייהן וחיי ילדיהן. באופן רעיוני, מדובר בפרויקט מבורך, אלא שתחקיר של אתר זה גילה, כי עמותה “אישה לאישה” אינה מאכלסת נשים מוכות.

** בתמונה: עפרה ג’ניאו מנכ”לית העמותה, מאכלסת מדופלמת של נשים מכות בעמותה.

הנשים המתאפסנות בעמותה הן נשים אלימות, שקרניות, שחוטפות את הילדים מאבות ובני זוגן לשעבר, לצרכים טקטיים של הליכי גירושין או  כדי למנוע מבני זוגן לראות את הילדים לצרכי סחיטת כספי מזונות ועוד.

כך קרה לאבא אריאל פורמנובסקי, שהייתה לו משמורת משותפת על בנו היחיד, וזוגתו לשעבר (מזכירה בכירה בביהמ”ש עליון), החליטה שלא מתאים לה שהאבא פורמנובסקי התקדם בחייו בלעדיה, בתור נקמה איפסנה את עצמה במעון לנשים מוכות ביחד עם בנו הקטן ומנעה מאריאל לראות את בנו או לשוחח עימו.

בדיון שהתקיים בבית המשפט לענייני משפחה פ”ת, השופט נתן הוראה לאישה “המוכה”, לשחרר לאלתר את הילד מהשבי במעון ולהשיבו לאביו, שכן האבא איננו מסוכן לבנו, ובירור שנערך במעמד הצדדים התברר, כי איננו מסוכן גם לאישה. האישה איננה מוכה, היא אישה מכה שדרסה את אריאל פורמנובסקי עם רכבה, וגרמה לו לנכות. האבא מעולם לא איים עליה, והיא בחרה לאפסן את עצמה על דעת עצמה, מאחר והסכם השכירות בדירתה הסתיים והיא לא מצאה דירה להתגורר בה.

האבא אריאל פורמנובסקי תבע את עמותת אישה לאישה ואורגניה תביעת נזיקין הכוללת בין היתר לשון הרע, והפרת פרטיותו, על שמנעו ממנו לראות את בנו תקופה ארוכה, והעלילו נגדו עלילות שווא ביודעין שהינן שקריות.

בעקבות התביעה של אריאל פורמנובסקי, פנו אורגני המעון “אישה לאישה” לחברת הביטוח “איילון”, המבטחת לכאורה את העמותה ואורגניה בביטוח אחריות מקצועית, אלא שחב’ הביטוח הודיעה כי היא לא מכירה בכיסוי ביטוחי בתיק זה ביחס לנתבעות, לאור כתב התביעה שהוגש נגדן, מאחר וכל הנטען בתביעתו של אריאל פורמנובסקי אמת ונכון.

המשמעות של התביעה, כי עתה תספוגנה הנשים והעמותה את כל ההוצאות. ספיגה נעימה!

 

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות