שופטת המשפחה אליה נוס מונעת מקטין בן 6 במשך 3 שנים קשר עם אביו ואישרה טיפולים נפשיים לקטין “שישכח מאביו”

Spread the love

החלטה מזעזעת של השופטת אליה נוס, מעלה ספקות באשר לכשירותה לשפוט בענייני משפחה כשאחד הצדדים הוא גבר. ראו המקרה שלפנינו.

מדובר באבא אריאל פורמנובסקי, כשאין חולק על אבהותו ומסוגלותו ההורית המעולה. אריאל אוהב את בנו אברהם, יותר מכל. עד שנת 2016, הייתה לאבא אריאל משמורת משותפת על בנו. המשמעות של כך, שאריאל גידל את הילד שלו מגיל 0 עד גיל 3 שנים, כשכל הורה יודע שאלו השנים הכי קשות בגידול ילדים.

בשנת 2016 בסביבות חודש מרץ, החלה זוגתו לשעבר של אריאל, להגיש נגדו תלונות כוזבות במשטרה וביקשה לבטל את המשמורת המשותפת, כשהיא דורשת מזונות. להזכירכם, עד שנת 2016, אריאל גידל את בנו כמעט לבדו. ניתן לראות זאת בסרטונים ובתמונות אותם העלה בעמוד הפייסבוק שלו מידי יום ביומו. בהסכם משמורת של הקטין שקיבל את אישור השופטת אליה נוס מיום 19/11/13 סוכם  שהמשמורת הינה שוויונית ללא מזונות.

אריאל כמובן סירב לוותר על משמורת הילד שלו. מכאן החל מסע מטורף מצידה של האישה שהחליטה שכל האמצעים כשרים: הגשת תלונות כוזבות במשטרה, גרימת פיטוריו של אריאל ממקום עבודתו, הצפת ביהמ”ש לענייני משפחה בתביעות שונות ומשונות, תוך השתת הוצאות כספיות אסטרונומיות נגד אריאל, כשהאישה מדגישה באותיות קידוש לבנה שהיא “מזכירה בכירה בבית משפט עליון” והיא עושה שימוש במכשיר הפקס’ של ביהמ”ש העליון, שולחת בקשות ממחשב ביהמ”ש העליון. בלי בושה האישה קיבלה פטור מאגרות הגשת בקשות לביהמ”ש, ובנוסף זכתה לקבלת עורכות דין מהשורה הראשונה מצד הסיוע המשפטי, חרף העובדה שמשכורתה החודשית עמדה מעל 10,000 ש”ח נכון לשנת 2016.

להבדיל אלפי הבדלות, האבא אריאל, פוטר ממקום עבודתו בשל תלונות כוזבות במשטרה שהוגשו נגדו, האבא שילם מכספו על עורכי דין, וחסכונותיו הכספיים הלכו ואזלו עד שנגמרו לחלוטין והותירו אותו חסר כל.

האישה הבינה שידה על התחתונה, ושהמשמורת על הבן המשותף לא תועבר אליה באופן בלעדי במהרה, שכן למרות כל התרגילים המלוכלכים שביצעה, האבא אריאל המשיך להיטיב עם בנו שקשור אליו ביותר, וכשהיה צריך לעבור למשמורת אימו, היה מתקשה בפרידה מאביו, בוכה ומבקש להישאר אצל אבא.

האגו של האישה נפצע, והיא חטפה את הילד. ממש במילים אלו. חטפה את הילד למקלט לנשים מוכות, בעוד שהיא אינה אישה מוכה, מעולם לא הייתה אישה מוכה, לא התגוררה עם אריאל במהלך 3 השנים האחרונות, מעולם לא אויימה ולא הייתה שום סיבה הגיונית שהיא תתקבל למקלט לנשים מוכות. בדיון שהתקיים במעמד הצדדים, חייב שופט מוקד את האישה להשיב את הקטין לאלתר לידי אביו, אלא שהחלטה זו לא קויימה. בנוסף התברר כי חוזה השכירות של האישה נגמר, וזו בעצם הסיבה שהיא הלכה למקלט לנשים מוכות. נאמר לה שאם היא תישאר במקלט לנשים מוכות חצי שנה, היא תקבל דירה ממשרד השיכון ללא תשלום.

מרגע זה ואילך, חייו של האבא פורמנובסקי, הפכו לחלום בלהות, ויותר הוא לא ראה את בנו. אריאל הגיש מאות בקשות לבית המשפט, מספר עורכי הדין הוחלפו בדרך, שכן אריאל לא יכול היה לשלם שכר טרחת עוה”ד, והילד לא חזר לאבא אריאל.

בינתיים, מצבו הנפשי של הקטין הלך והתדרדר, שכן הילד מתגעגע לאביו, והאישה ביחד עם השופטת אליה נוס, מונעות את הקשר “אב – בן”. בשביל “להשכיח” את האבא מליבו של הילד, ביקשה האישה מהשופטת אליה נוס, במעמד צד אחד, ליתן טיפולים נפשיים לילד.

להזכירכם, מדובר בילד בן 6 שנים בלבד, שלא היו לו בעיות נפשיות מעולם. כיצד קורה שילד בן 6 שנים נזקק לטיפולים נפשיים?!

האבא אריאל פורמנובסקי, הגיש ערעור לביהמ”ש המחוזי בלוד, וביקש להפסיק הטיפולים לאלתר, שכן אלו ניתנו לילד ללא הסכמתו, בלי ששופטת בית המשפט לעניני משפחה ניסתה לבדוק מה הגורם לבעיות שנוצרו אצל הילד.

הילד בן 6 שנים, שהיה מאושר בחברת אביו, הפך לשבר כלי במשמורת אימו. לאף אחד לא איכפת מגורלו של הילד, מלבד אביו שרוצה בטובתו ורוצה להיות בקשר עימו.

הסרטון האחרון אותו העלה האבא אריאל פורמנובסקי לעמוד הפייסבוק שלו משנת 2016. מרגע זה ואילך אין יותר סרטונים. ראו סרטון של ילד מאושר בחברת אביו. האבא מעולם לא ניסה להשחיר את דמותה של האישה אצל בנו. נהפוך הוא! בתמונה על שולחן ביתו של אריאל, מופיע הילד עם אימו בחוף הים. צפו בסרטון.

 

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות