נדחתה תביעת נזיקין של גבר בעניין “ניכור הורי” כשהוא מחוייב בתשלום 45,000 ש”ח לנתבעת: “לתובע אין כל עניין אמיתי בקשר עם ילדיו” תמ”ש 4860-04-15

Spread the love

פסק דין שאפשר לתמצת אותו בעמוד הראשון של השופטת רותם קודלר עיאש. גבר תבע את גרושתו לפני 5.5 שנים תביעת נזיקין בשל הנתק בינו לבין ילדיהם המשותפים, שכבר היו בגירים במועד הגשת התובענה, כשהגבר טוען שהאישה היא אחראית לנתק.

השופטת רותם קודלר עיאש לא חסכה בעמוד הראשון מילותיה מהגבר, כשהיא מציינת כבר בתחילה שהיא דוחה את תביעתו:

“התברר כי מדובר באדם שמתמודד עם מצב נפשי ואישיותי מורכב, מוקדם למועד בו בכלל הכיר את הנתבעת, אין לו כל קשר עם ילדיו מנישואיו הראשונים, לאישה אחרת, עוד קודם להיכרותו עם הנתבעת ובפועל הנתק שלו מילדיהם המשותפים של הצדדים נגרם עקב התנהלותו ומעשיו כלפיהם בגין חלקם אף הורשע בדין וריצה עונש מאסר.

כבר כעת ייאמר כי התביעה נדחתה ולמרבה הצער עצם ניהולה, באופן בו נוהלו הדברים ע”י התובע, גרם לנתבעת נזקים כבדים, לא רק כספיים וכן לצערי אף הוכח כי לתובע אין כל ענין אמיתי בקשר עם ילדיו, וניהול ההליך לא נועד לשנות משהו במציאות חייו, אלא נועד להמשיך מסכת התעללות נפשית ורגשית רבת שנים בנתבעת עצמה.

פסק דין זה מביא את ניהול ההליך לסיום, אך לצערי הצער והכאב שילוו את הנתבעת וילדי הצדדים, ימשיכו ויכבידו עליהם עוד שנים רבות והכל בגינו של התובע , מצבו, בחירותיו והתנהלותו.”

בתיק זה התקיימו 6 דיונים וניתנו 196 החלטות. השופטת חייבה את הגבר בסך 45,000 ש”ח הוצאות, כשהיא כותבת שברור לה שסכום זה אינו משקף את הוצאותיה הריאליות של האישה הן מבחינת תשלום שכר טרחה והן מבחינת אובדן זמן ועוגמת נפש, אולם השופטת הביאה בחשבון את מצבו הכלכלי הקשה של הגבר.

השופטת רותם קודלר עיאש דחתה תביעת נזיקין של גבר לניכור הורי וקבעה שהוא הביא זאת על עצמו תמ”ש 4860-04-15, קובץ pdf

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות