מאסר עולם ופיצוי מקסימלי בסך 258,000 ש”ח לרוצח עבד אל חכים עאצי רצח בדם קר את הרב איתמר בן גל ז”ל (29) תפ”ח 67022-03-18

Spread the love

עבד אל חכים עאצי רצח בדם קר את הרב איתמר בן גל (29) על רקע היותו יהודי. ביום 5/2/18 רכש המחבל עבד 2 סכינים באורך של 27 ס”מ, ונסע במונית מהעיר שכם לצומת אריאל. בהגיעו למקום בסמוך לשעה 14:30 ירד מהמונית כאשר הסכינים מוטמנות מתחת לחולצתו מאחורי גבו, זיהה את הרב איתמר בן גל ז”ל כיהודי, בשל בגדיו והכיפה שחבש על ראשו, התקרב אליו שלף את אחת הסכינים ודקר אותו בעוצמה בחזהו ובבטנו.

לאחר שהרב ניסה לברוח מהמקום, המשיך ורדף אחריו עבד במטרה לדקור אותו שוב והדבר נמנע בזכות עובר אורח שהבחין במתרחש ופגע בעבד באמצעות רכבו.

כתוצאה מהדקירות נגרמו לאיתמר בן גל פצעי דקירה קטלניים בחזה ובבטן והוא נפטר מפצעיו מיד בסמוך לאחר מכן.

במהלך הטיעונים לעונש שב עבד על דבריו ואמר שאין קשר בין הנסיבות האישיות שפרט הסנגור שלו לבין העבירה שביצע, ועמד על מעשיו כשהוא מטיח בפני התובעת כי האחראים לביצוע מעשה הטרור הם אלה המבצעים מעשה טרור כלפי ערבים והזכיר בהקשר לכך את רצח אבו ח’דיר ומשפחת דוואבשה.

המנוח הרב איתמר בן גל היה בן 29 בהרצחו והותיר אחריו אישה וארבעה ילדים וכן הורים ו-5 אחים ואחיות.

גזר דין תפ”ח 67022-03-18 מאסר עולם ופיצוי בסך 258,000 ש”ח למשפ’ קורבן העבירה לרוצח עבד אל חכים עאצי ימח שמו, קובץ pdf

הרב איתמר בן גל ז"ל ואשתו יבדל"א
הרב איתמר בן גל ז”ל ואשתו יבדל”א

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות