הקלטה מתוך אשפוז פסיכיאטרי כפוי של האמא גילה יונה (27) עוברת עינויים קשים בבית חולים טירת הכרמל

Spread the love

בתמונה, זו האמא גילה יונה ובתה, באחד מרגעיה היפים של האמא. מאז, שצולמה התמונה, הבת שלה נשלחה לאימוץ סגור, ואילו האמא אושפזה בכפייה למשך 3 שנים בצו בית משפט, לאור איומיה על פקידת הסעד שחטפה ממנה את ילדתה היחידה לאימוץ.

משרד הרווחה לא סייעו לגילה במאומה. נהפוך הוא! “הטיפול” שלהם בגילה החמיר את מצבה הכלכלי והנפשי, והיא נאלצה לשלם לעוה”ד כסף כדי להשיב את בתה, לשווא. הרווחה לא איפשרה לאמא לממש את זכותה לחבק את בתה הקטנה, לומר לה מידי יום כמה היא אוהבת אותה, ושהיא כל עולמה. הרווחה לא נתנה לאמא גילה הזדמנות, להינות מפרי רחמה, אותה סחבה 9 חודשים בבטנה.

כל אמא מביעה את כאבה בצורה שונה כשהילד שלה נלקח ממנה.

גילה מאיימת, מקללת, ובהחלט לא נעים לשמוע קללות ואיומים. אבל – ויש כאן אבל שמאיין את כל הקללות והאיומים. גילה היא אמא מאוד מאוד טובה לבת שלה. היא אוהבת את בתה בכל מאודה. מעולם לא פגעה בבת שלה, והיא אמא מיטיבה. גילה לא מממשת את האיומים שלה, והקללות שלה נותרים בגדר קללות, שלא נעימים לאוזן וצורמים, אבל לא הופכים את גילה למסוכנת לציבור, או מסוכנת לעצמה, ולכן יש לשחרר אותה לאלתר מהאשפוז הכפוי אליו נשלחה בבית חולים טירת הכרמל.

בבית החולים טירת הכרמל, מענישים את גילה יונה על כל התנגדות או ביקורת שלה בתנאי המחייה והסניטריה הירודים ביותר של בית החולים, מזריקים לה זריקות הרגעה קשות ביותר, שמשביתים את גילה מפעולה. הרווחה מעוניינת לסמם את גילה יונה למוות, כדי שתשכח את בתה, ולא תטריד אותם בבקשות שהיא רוצה לפגוש ולחבק את הבת שלה. ויודגש, הבת של גילה, מכירה אותה כאמא שלה, ויודעת שגילה הרתה אותה, והיא מחכה לביקורים של גילה, בדיוק כמו שגילה רוצה לפגוש את בתה.

הבת של גילה נסחרה לאימוץ על ידי משפחה עשירה, כשגילה היא אמא ענייה אבל מיטיבה לבתה.

מתוך פוסט בפייסבוק הקורא לסייע לאמא גילה יונה
מתוך פוסט בפייסבוק הקורא לסייע לאמא גילה יונה

כל מי שהמקרה נוגע ללבו, מתבקש לסייע לאמא גילה יונה ולהורות על שחרורה לאלתר.

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות